Gelukkig mag ik met de auto naar het station, dus dan kan ik nog iets langer in bed blijven liggen, en kan ik gelijk weer naar huis als ik 's avonds weer aankom.
Naoom_
Geplaatst: 15-04-11 17:57
Dat moet ik ook nog even aan moeders vragen, al kunnen we ook met de tram.
Broodjes is nog wel lekker dan, maar croissantjes weet ik niet, ik weet wel dat ze het lekkerst zijn als ze net uit de oven komen. Ik werk bij de C1000 bakkerie en pik er noooit eentje.
Haha nee idd, ik zie mezelf er echt voor aan om alles al op te hebben voor 12 uur..
Naoom we gaan morgen ook wel inkopen doen voor zondag zoals m&m's enzo We kunnen makkelijk met de tram joh of we nou met de tram of auto gaan we moeten toch ongeveer zelfde tijd weg XD Heel vroeg al
En in Tilburg heb je geloof ik ook een AH zitten dus daaar kunnen we ook altijd nog iets halen
Ja is goed, maar behalve M&M's moet ik ook Pringels of iets in die richting hebben, op een gegeven moment komen die m&m's me neus uit. Ja, tram is goed, hoelaat moeten we weg? Ik ben echt blij dat jij er bent want anders was ik allang verdwaald geraakt in alle tijdschema's en treinen.