Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hipar schreef:Lieve allemaal,
Ik heb me heel erg verheugd op 6 maart, maar ik ben echt veel en veel te druk om te gaan. Ik ben helemaal niet zo lekker ook en Mulan heeft ook echt aandacht nodig!
Dit betekent dat we niet naar de Loonse en Drunense duinen komen....... Sorry sorry sorry
Amable schreef:Inderdaad wat Susan zegt; ik kom wel in Eindhoven bij het station, maar denk dat het iets te lastig gaat zijn om ze vervolgens weer bij jou terug te bezorgen, Daniëlle? Anders pb me even, mocht dat wel een idee kunnen zijn.Ik neem iig prikpaaltjes en draad mee, maar ik ben er natuurlijk, wrs, niet de hele dag. Op zich is het voor mij best een optie om ze te laten staan dat 1 van de fotograven uit omgeving Eindhoven ze mee terug neemt?
Queelens schreef:SSDesign schreef:Ik heb niet zo heel veel visitekaartjes meer, maar ik gebruik die dingen toch nooit. Dus ga er ook geen meer laten drukken, hoop maar dat ik er genoeg heb
Gebruik je ze echt nooit?
Ik heb er de grootste plannen mee
Amable schreef:Ik zit het komende half jaar in Duitsland voor m'n stage, dus ik kom niet zo heel vaak meer in Eindhoven neeKom jij niet vaker in Eindhoven? Of je komt gewoon Jauke en Llevado een keer op eigen locatie meeten en fotograferen![]()