Ik mag ook, onder een voorwaarde; dat ik niet bij een dronken iemand in de auto stap, ja, duh!
Marlies, ik wordt gek! Zelfs de T9 stand op m'n mobieltje weigert om Marloes te onthouden, hij maakt er steeds Marlies van, stom ding
Tutchi
Geplaatst: 19-11-09 04:05
Whaaaaaaaaaah! (Durf hier bijna niet te posten zonder matchende avatar , maar...) Ik ben net terug van de Twilight-MARATHON in de Pathé in Groningen! De sfeer was echt super en de film New Moon... GE-WEL-DIG! Ik lees altijd leuk mee met de topics als deze en ben dan ook erg benieuwd wat jullie van de film vonden. Ik vond 'm (nog) veel leuker en beter dan deel I en dat hoopte ik al. Echt een aanrader, dus! En dames, neem je kwijl-bakkie maar mee!
als je beneden zit moet je altijd omhoog kijken nu kijk je echt recht vooruit. en zie je alleen de personen voor je en dat zijn ong 6 rijen volgens mij. dus weinig mensen voor je.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 19-11-09 18:42
Die hebben wij in de 2 grootste zalen, 1 en 2 dus. Funny want Twilight draaide vanaf het begin in zaal 4 ofzo want ze dachten niet dat het een geweldige film was. En NM draait dus gewoon in de grootste zaal. Ja, ze hebben er wel van geleerd.