ik heb net bootje gepoetst. Vanochtend al gereden en vanmiddag naar de kliniek geweest met de merrie van beste vriendin. Echt wonderbaarlijk nieuws gekregen! Wel verandering met bokt. Beter van je zadel! En Lianne heb je al reactie van iemand die je gemaild had? Denk dat mijn wedstrijd Morg niet doorgaat.. Regent en Onweert hier ook al
Oh ja, ze had wel wat leuken staan, maar dan moet ik nog ff doorsparen maar goed, ik heb geen haast. We gaan morgen een trailer ophalen voor een stalgenoot Road Trip Fijn dat jullie zulk goed nieuws hebben gehad, ze loopt dus echt weer goed?
Ja echt ze apart vorig jaar na operatie te horen gekregen dat ze nooit weer een B proef zou kunnen lopen en afgekeurd was voor de sport en nu te horen gekregen dat ze wonderbaarlijk hersteld is en tot M2 wel aan kan! Kliniek stond er versteld van!
Mwa, viel op zich volgens mij mee. maar ik vind de prijzen toch heel erg uit elkaar liggen. daarnaast mis ik een beetje de categorie van 5 tot pakweg 11. de meesten zijn of 2 a 3 of 14 en ouder..
Aaaah, gefeliciteerd met je zadel Sandra!! Ik hoop dat jij zaterdag ook een mooie vindt, Saskia. Zou wel lekker zijn zeg!
Haha, ik ben de hele week aan het werk & lees tussendoor wel steeds mee.. Maar op m'n mobiel is het zo moeilijk reageren ...
marjan1986
Geplaatst: 01-08-12 22:54
fjordido schreef:
Dott schreef:
^^
Wat betekenen die dingetjes?
Das een goeie!
marjan1986
Geplaatst: 01-08-12 22:55
Druk dus femke! Maar wel lekker centjes verdienen! Wanneer heb je weer wedstrijd? onweerde hier net ook lekker... Ben ik nu niet zo blij mee
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-12 23:05
Volgens mij mis ik hier echt iets qua weer. Nouja.... Of niet natuurlijk.
Weet je wat ik trouwens ook wel heel aardig vond van de zadelpasser.... Normaal krijg je er beugelriemen en beugels bij, maar ik heb hele fijn beugels die ik niet wegdoe want die heb ik van mam als examen cadeautje gekregen. Toen ze dat hoorde stelde ze voor om er dan ipv dat een anatomisch gevormde singel erbij te doen omdat Jimmy daar weleens baat bij kan hebben omdat de singelplaats ver naar voor ligt bij hem. Super aardig van der
Maar ik slapen, wekker gaat weer vroeg en hebben een drukke dag op het werk.
Jaa, aan sommige dingen hecht je gewoon waarde & die doe je niet meer weg!! ^^ is toch zo'n lachend poppetje met toegeknepen oogjes? (of loop ik alweer achter?? )
Ik heb zondag wedstrijd op stal gehad Maar dat is gewoon onofficieel, maar toch 2e geworden En uhmmm.. eerste wedstrijd is pas weer 1 september tijdens de fjordcup Kom jij nou ook daar rijden??? Is wel echt super gezellig hoor, met al die fjordjes!! Jij moet morgenavond ook weer hè ? Start je dan al L2 met Archy??
2e is toch super ook al is het onderling ^^ is voor zo ver ik weet idd een tevreden gezichtje met toegeknepen oogjes:)
dank je Marjan, verveel je je ofzo? net nog een leuke 3 jarige merrie gezien al wel ingereden en alles dus ook maar eens gemaild. Bedoel, niet om op te scheppen maar ik kan best een goed thuis bieden, hele jaar door elke dag weidegang met andere paarden, 's avonds op stal, afwisselend werk, ik zoek een maatje voor het leven, als nodig is bied ik medische zorg.. wat kan je nou nog meer wensen in een nieuwe eigenaar? Misschien een iets betere ruiter, maar ach xD
Femzjje
Geplaatst: 02-08-12 00:03
Ik heb nog wat foto's van zondag! (Het was echt niet m'n beste wedstrijd na 2 weken boscrossen hahaha)
Halsstrekken
En dan hier nog twee groepsfoto's van 'ponykamp'. Vond ze wel erg gaaf!! (M'n mams had steeds héél veel moeite met Aagje vinden .. Maar het is toch echt wel duidelijk toch!?!)