Love_Sanne schreef:Of we doen een keer een meeting zonder dat we naar de film gaan?
Tuurlijk, gewoon een sleepover met wat alcohol, sexy mannen én vooral vrouwen *13* en dan lekker ouwehóeren.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nestle schreef:Ging eigelijk het plan om bij bente een meeting te doen nog door??
wel lekker dichtbij namelijk !
Negra_Lover schreef:Ik stel voor om niet de volgende maar de meeting erop bij mij te doen, ergens in de zomer![]()
Heb een grote tuin, lekker bbqen, zelfs een strand zit hier om de hoek voor de liefhebbers die willen zwemmen![]()
Ow ja, en heb een hele grote tv met biosscoop zooi zodat het geluid zo heeeeerlijk is![]()
Ik bied me dus aan als jullie eens geen meetingsplekje hebben
Nanne schreef:Ik vind het nog steeds stom dat ik niet kan..
Shego schreef:Ja,ik mag nu toch niet ...
Bellatrix schreef:Love_Sanne schreef:Of we doen een keer een meeting zonder dat we naar de film gaan?
Tuurlijk, gewoon een sleepover met wat alcohol, sexy mannen én vooral vrouwen *13* en dan lekker ouwehóeren.![]()
IndianLady schreef:Ipv een tupperwareparty een sextoysparty
Fiffill schreef:I? Dat is toch echt geen l? Zitten streepjes aan hoor.
Ik moet nog even kijken hoelaat m'n trein gaat.... en dan kan ik hopelijk tegelijk aankomen met May en Annelie.
Fiffill schreef:Ik eet alleen geen vis en geen vlees, dus ik flikker wel een maiskolf op de BBQ.