Ik wil 't wel proberen Kan alleen niets garanderen Gezichten zijn lastig.
pinkie87
Geplaatst: 11-12-11 11:27
ik wil eigenlijk zeggen dat er al ruim 2 maanden voorbij zijn voor de foto`s in te leveren. van chantal weten we dat het het wat langer duurde inverband privéomstandigheiden. maar toch missen we er nog foto`s. persoonlijk vind ik dit nu wel slechte zaak want we hadden wat afgesproken 2 maanden. of jah, (sorry) anouk dat heb jij vast gesteld maar we missen wel jou foto`s!!
vind het erg jammer
Lara
Geplaatst: 11-12-11 12:17
Killyenn schreef:
Ik wil 't wel proberen Kan alleen niets garanderen Gezichten zijn lastig.
pinkie87@Uiteraard ben ik me hiervan bewust. Ik heb al meerdere malen uitlegt (in mijn beleving) waarom de foto's er nu nog niet zijn. Computer crash, bestanden die ik vervolgens overal vandaan moet halen, school die gewoon voorgaat en waar ik enorm achter ben gaan lopen door de computer crash en een pc die geen raw kan lezen. Dus heb eerst moeten wachten tot mijn laptop gemaakt was. Nu moet ik constant de bestanden van mijn laptop naar mijn pc zetten. Daarnaast heb ik ook niet de leukste momenten thuis wat ook enigszins voor stress zorgt. Kortom, ik ben ermee bezig en doe mijn best om ze zo snel mogelijk te kunnen plaatsen, maar de omstandigheden zitten me momenteel erg tegen. Vanavond hoop ik ze er allemaal op te hebben, aangezien ik inmiddels wel erg ver was. (:
Bagheera_206
Geplaatst: 11-12-11 17:10
Het is mij eindelijk eens een keer gelukt heulemaaaaaal zelf een ketting weg te werken. Dat wordt nog heeeeeeeel veeeeeel oefenen.
Haha vaker naar wedstrijd trekken m'n ouders niet. En naar het strand ga ik lekker rijdend, dus het is eigenlijk ook een beetje overbodige luxe. Maar wel handige overbodige luxe.
haha oke hoevaak ben je dan op wedstrijd hier op stal hebben we er een die af en toe wel 2 a 3 keer per maand op wedstrijd was beetje luxe ouders die je overal heen brengen. ik heb wel een trailer van vriendin die ik mag lenen mis alleen de auto die het trekken mag