Ojee Amber! Dat jij de nagels heel kan houden zo bij de paardjes... Is echt knap! Hier vandaag eerst maar even wat was wegwerken, huisje opruimen, en eind vd ochtend naar stal. De paardjes staan al lekker buiten, dus hoef ze alleen maar binnen te halen, te gaan rijden, stal fatsoeneren, en ff paardjes wassen en tuig poetsen.
roosje78
Geplaatst: 20-04-14 16:00
Blue is er ook al klaar voor! Vanmorgen al vroeg op stal. Dat kon jammer genoeg niet later ivm bezoekjes die vandaag allemaal afgelegd gaan worden. Dus eerst gereden en daarna Bluemans door de wasstraat gehaald. Enige nadeel: hij mag dus niet meer naar buiten anders gaat hij lekker rollen en kan ik weer overnieuw beginnen. Gelukkig staat zijn luik lekker open en heeft een verse laag stro gekregen, dus hij vermaakt zich wel. Ook is alles gepoetst. Dus wij zijn er klaar voor!
Zag je nagels op fb, Amber! Hoe houdt jij ze heel? Erg knap!
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat wel gaat lukken. Ik las trouwens net ook dat we kans hebben om elkaar in Normandië tegen het lijf te lopen. Leuk!
Udo2001
Geplaatst: 20-04-14 18:19
Hier ook bijna alles spik en span! Paardje gereden, paardje gewassen, tuigje gepoets, laarsjes gepoets al wat in de trailer geruimd. Hooinet gevuld, watertank gevuld... Morgen mag hij toch ff nog op t gras, en dan is het zover... Ben echt zo benieuwd! Naar jullie, jullie paardjes en naar Marlies... Hopelijk een geslaagde en voor herhaling vatbare dag!
vur
Geplaatst: 20-04-14 19:03
Hier ook alles schoon en klaar liggen. Morgen ook nog even op de wei en dan vlechten en aanrijden. Hoe laat ben jij er Udo?
Ik heb net mijn rijkleren gewassen, hopelijk is het tegen morgen droog.
Oei, z'on nagels heel houden met paardebloem knap hoor.
Zo ijverig aan het boenen, iedereen. Goed hoor
Jonnekee
Geplaatst: 20-04-14 19:36
Hier ook alles Schoon,Friezel ook spik en span manen, staart en benen gewassen die lange manen zitten al in de hengstenvlecht, mevr. blijft morgen maar lekker binnen ik ken der is ze schoon gaat ze een zandbad nemen en is dan grijs ipv zwart, ze mag morgen voor vertrek lekker even de molen in.
Udo2001
Geplaatst: 20-04-14 19:38
Ik rijd om 11:15 aan Vur... FF de hond droppen bij mijn ouders onderweg, en dan tegen 12 uur ben ik er... Hoef er toch niet te zijn dan de rest? En onze les begint om 13 uur, dus komt dik voor elkaar Ik heb er nu echt onwijs veel zin in