ambre schreef:Een bolus is een zacht deegbroodje met een kleverige bruine suikerlaag.
En ik trakteer!
En ontzettend lekker!
Wat lief dat je trakteert!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vroeger op school deed ik ze zelf maken... Ik heb trouwens een paasstol die ik meebreng... En voor de rest gaat het hier ook wel lekker, paardje lekker gereden en losgemaakt vandaag. Morgen idd ook weer trainen, tuig poetsen en paardje wassen... Vlechten enzo doe ik maandag allemaal. Want word morgen thuis verwacht voor de eigen gemaakte sushi van moeders
en ook ik heb er echt veel zin in, hopelijk beetje positieve feedback en goede tips van Marlies...
roosje78 schreef:Ben ook erg benieuwd naar sommige van jullie!
Maar ook vandaag nog gelest en mijn zadel alvast schoon gemaakt. Blue morgen even kort rijden en dan door de wasstraat. Hen niet zo veel tijd, jammer genoeg. Dus daarom alvast al wat gedaan vandaag.
morgen paardje toiletteren ook bij Friezel de sokken eraf en lekker wassen en tutten en het tuig schoonmaken
maar ik heb er echt zin in
Udo2001 schreef:Gelukkig houd ik dat wel een beetje bij, ook bij Rocky lijken die sokken enorm hard te groeien een keer met de ogen knipperen en het zit er weer aan... Ik doe wel altijd scheren met groot machine, ik houd niet zo van roze voeten namelijk
schijnt dat ze sokken horen te hebben