Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suus__ schreef:Vraag me af of de paarden ook wisselen van plek? Lijkt me zo suf als alle fotografen zo'n beetje dezelfde foto's hebben
kruimellover schreef:Volgens mij kun je ze ook bij het drunens ruiterhuis kopen..
idefix4 schreef:kruimellover schreef:Volgens mij kun je ze ook bij het drunens ruiterhuis kopen..
Een daglabel kun je halen bij Bos en Duin. Heel sympathieke lui. Bij ons zijn ze een keer vergeten om er een datum op te zetten. Hebben we voor een euro een heel jaar rond kunnen crossen door de duinen!
Moon: Dekt Grafito ook? Met een hengstige Vie heeft Nikki volgend jaar weer een gratis veulen.
Comanche is herkenbaar aan de blondine die er bij staat. En Desperado aan de knappe man die hem in bedwang probeert te houden.Ik heb al een heel gaaf verjaarscadeau gehad voor hem. Wacht maar af!
LisaDijk schreef:Ja dat was eerst ook een andere lotte die zou mee gaan haha
maar we hebben nu in het schema de namen gebruikt!
andamoon schreef:Kopen jullie dat daglabel ook ? Hoe moet ik dat doen ? Op de dag zelf kopen ? Ik hoor het wel Anouk....
LisaDijk schreef:andamoon schreef:Kopen jullie dat daglabel ook ? Hoe moet ik dat doen ? Op de dag zelf kopen ? Ik hoor het wel Anouk....
Zet hieronder jezelf in het lijstje als je met je paard komt en je nog geen dag/week/jaar label hebt maar er wel 1 wilt!
Zet je naam ook alleen in de lijst als je het niet zelf kan halen!
Naam - dag? week of jaar?
* Yvonne - dag
* Bernice - dag
* Daniëlle - dag
* Monique - dag (Grafito)
LET OP! voor het kopen van een kaart hebben ze gegevens nodig!
Naam ruiter, adres tel nr etc!!! mail dit naar mij! (lisa)
een label kost geld! degene die het gaat halen schiet het dan even voor, maar je dient het achteraf nog gewoon aan diegene te betalen!
een daglabel kost €1,-
een weeklabel kost €4,-
een jaarlabel kost €10,-
SSDesign schreef:Best irritant dat ik er als Susan in sta en iemand anders als Suus...Want ik word hier altijd Suus genoemd
Suus komt volgens mij trouwens ook via Utrecht, want die woont daar.
Courses schreef:EEN PAGE TOILETPAPIER PUPPIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi, sorry
Ik bedacht me gisteravond in bed dat ik nog wat wou vragen, maar ik ben totaal kwijt wat precies
Ik vraag me trouwens wel af of ik aan 2x 4 en 1x 8gb geheugen genoeg heb.
SSDesign schreef:LisaDijk schreef:Ja dat was eerst ook een andere lotte die zou mee gaan haha
maar we hebben nu in het schema de namen gebruikt!
Best irritant dat ik er als Susan in sta en iemand anders als Suus...Want ik word hier altijd Suus genoemd
Suus komt volgens mij trouwens ook via Utrecht, want die woont daar.
andamoon schreef:Bernice is de blondine die bij Coamche hoort en die knappe man bij Desperado is de man van Anouk, Frank ! Jullie kunnen op pag 103 zien wie Grafito en Monique zijn ! Je hebt dus je verjaardagscadeau al binnen Anouk ? Ik wordt zo wel nieuwsgierig hoorWe zijn er trouwens dus ook 's-morgens dus we kunnen allemaal na de shoot aan het gebak !!!