uhmm tja heb ff gelezen.. dus het word 20 september? Dan moet ik wel eerst naar school tot een uur of 16.00... dan vanuit utrecht nog naar groningen.. hoe lang doe ik daar over?? want heeft dat dan nog zin??
Ik ben eens met de trein naar amsterdam geweest en dat was 3 uur ofzo. Van uit groningen naar winsum is een kwartier met de trein. (auto 3 kwartier van af het hoofdstation...)
Whahaha waarom dacht ik nou meteen aan jou pp Hahaha... Me moeder heeft et even voor me opgezocht.. ik doe er dus fiets 3 uur over.... kga maar ff me papa lief aankijken..
Wie komen er allemaal langs arnhem of utrecht als je terug rijd?
Hahaha ik ga niet via de afsluitdijk. Ik ga via PSM (zwolle geloof ik) Dan kan ik meteen nog even bij Marissa gluren. Dus we gaan wel echt op tijd weg zeg maar! Wat mij betreft kunnen jij (Esther) en Kelly meerijden hoor! Maar dan is de auto echt vol. En ook nu blijf ik niet slapen hoor!
hmm ik blijf wel slapen hoor zeker als ik zo laat kom.. maar het zou handig zijn als ik zondag ergens halverwegen op een station uitgezet zou kunnen worden.. dan hoef ik iets minder lang te reizen dan 3 uur... bv in zwollen, arnhem, utrecht of iets anders...