Gezien mijn paardrijdip neem ik iig geen paardrijbroek mee voor het geval ik ook had gemogen (arm peerd ), ik doe fijn paardjes meeten maar rijden zit er de komende tijd gewoon echt niet in.
1 hele grote is niet erg??? Sjaak is gewoon een geval apart, maar best wel mee te sturen hoor zal je dan wel wat kleine weetjes meegeven waar je even rekening mee moet houden (sjaak moet bijv altijd even losbriesen ) Het enige is wel dat een cap bij ons op stal verplicht is. Ik heb er 1 liggen in maat 56 en arno 60 geloof ik. Geen idee of je zelf altijd met of zonder cap rijdt.... oh en er is zat publiek... er is concours
Ik vind het altijd wel bijzonder om paarden te rijden waar ik nog nooit op gereden heb Uhm, geloof dat ik ook 56 heb. Of 58. Ik rij op Floor nooit met cap, andere paarden (meestal) wel. Ik zal eens kijken of ik 'm ergens kan vinden (moest trouwens toch nog een nieuwe )
Voor mij niet, dan kom ik zondag écht niet meer thuis Laatst op paardje van Dondeyne gezeten zonder leren rijlaarzen, 15-20 minuten erop en dan er maar af vanwege au. En de dag erna stokkreupel
ligt er aan waar iedereen wil gaan liggen (en niet allemaal tussen ons in kruipen ). Ik kan het 1 en ander over de slaapkamers verdelen, maar mogelijk dat het dan krapjes wordt. Kan ook plek maken in de woonkamer of op zolder. Zolder heeft alleen geen verduistering.
als het droog is zit er niks, maar met de regen van gisteren was het ineens druk in de tuin
Vroegah stonden we op een camping waar altijd naaktslakken in de bakken bij die kraantjes zaten. Mooi dat mini-suus het verrekte om tandjes te poetsen Alleen moeders had altijd iets te goed in de gaten dat ik wel erg snel terug kwam en er ws geen tandjes gepoetst waren