Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kelly_ann schreef:Jep: http://maps.google.nl/maps?q=wolfheze&i ... a=N&tab=il
Kwam er gister met de trein langs, kriebelt flink dan
Ik heb het ook even voorgelegd bij Desiree, die heeft wel interesse, al kan het zijn dat die pas laat beslist omdat ze nu op zoek is naar een nieuwe baan.

Als er niemand meer gevonden wordt wil zij wel heel graag van vrijdag - zondag komen en dan (natuurlijk) een deel van de accomodatiekosten betalen. Ze weet dat er nog gekeken wordt naar iemand voor een hele week, maar ze duimt stiekem heel hard dat dat niet lukt 

(of meer
)
Zou ook niet meer weten wie ik nog meer moet vragen...
De mensen van vorige vakanties (Gerlinde, Anne, Ilse, Stacey) hebben al aangegeven niet te kunnen. 
Monday schreef:@ Kelly & Maya: stond daar nou ook een bbq? Ik weet het niet meer eigenlijk.
Eventueel kan iemand mss ook nog een kleine meenemen?

Dat is wel zo makkelijk.
De vrijdag moeten we trouwens om 10.00 uit de kamers / accommodatie / stallen zijn. Dus dan moet je even alles in de trailer / auto leggen.

Eten meenemen lijkt mij ook niet heel praktisch, maar als er nou iets is wat je zelf heel graag lust en de rest waarschijnlijk niet (of het is nogal buiten budget) dan zou je dat natuurlijk best kunnen meenemen. 
?
Nicole85 schreef:Of is alcohol taboe op ons pony kamp voor adolecenten![]()
Grapje...
Ik heb al een globlae boodschappenlijst opgesteld, en daar stond toch echt Bier, Wijn, Rosé op