Ik heb heel mooi blauw beddegoed.. met een soort bloemetjes. Twee stuks zelfs En wat heb ik verder nog? Zwart / wit. Twee paarden sets (wel verschillend, ene met een paard in de wei, en andere met van die losse afbeeldingen). *denkt* Weet het niet meer.. nog een hele hoop vast
Ik heb er nog twee met paarden maar die zijn tot op de draad versleten, Sesamstraat hetzelfde, en verder nog een zwartwitte met "Today is a good day" En een rooie. Maar een van die twee wil ik zelluf
Geen liefhebbers voor Buffy of een leuke dino dus?
Ik vind de vraag van de handdoeken trouwens ook een hele goeie, en het is me ook ontgaan in hoeverre er serviesgoed en alles is (maar dat lijkt me toch wel?)
Shadow, heb jij inmiddels van iedereen het geld? En wat ging er straks nu nog bijkomen?
Ik weet zelf pas 2 weken van tevoren of ik op vrijdag of zaterdag kom. Ik weet niet hoe dat gaat met het ophalen van de sleutel en zo, moet Anca dat doen of kan een ieder van ons dat?
Ik heb van iedereen ontvangen Ik heb een adres waar we de sleutel moeten ophalen (gewoon bij het park, maar details wil ik nog wel doorsturen, dat moet toch natuurlijk, men moet toch weten waar het is ) maar volgens mij is dat allemaal pas van belang als we echt gaan. Dus dat stuur ik in de laatste week wel door. Er moeten nog een aantal kosten (schoonmaak ofzo) daar betaald worden, is ongeveer 70 euro, zo uit mijn hoofd. Maar we moeten ook dingen als brandstof en eten dan nog verrekenen. Ik denk dat daar op dit moment niet zoveel aan te regelen is, dat kan pas dan
Sylvia: 50 kan ook, ik had het niet teruggezocht. En wat de auto's betreft, we moeten even kijken hoe dat gaat, hoe we de boodschappen gaan halen en hoe makkelijk het vervoer allemaal is. Maar ik dacht dat er sprake was van in elk geval een auto mee, voor bagage en boodschappen en vervoer op het eiland.
En zoveel km's maken we toch niet? Wat mij betreft is dat toch een beetje.. ieder voor zich Afhankelijk van de situatie kom ik met eigen auto / of ik lift mee.
Mini krijgt een zenuwinzinking als ik hem het aantal kilometers vertel dus die laat ik maar thuis
Ik kijk in de laatste week even wat voor mij het handigst is, met de trein of met iemand meerijden. Ligt er een beetje aan wanneer ik precies kom en wie er dan ook die kant op gaan
Zullen we even lijstjes maken om te kijken wie er wilt rijden en schaatsen enzo?
Paardrijden - -
Schaatsen - Maya. -
Mbt het eten. De zaterdagavond gaat Jus haar rijst prut koken, 1 pan met banaan, en 1 zonder Wat doen we de vrijdagavond? Wie zijn er dan wel / niet eigenlijk? Ik las iets over Popeye pasta?
Paardrijden - Ligt voor mij echt aan het weer... (iefke ben ik ) -
Schaatsen - Maya. - Yvette - Bealy
Ik ben er alleen dus pas zaterdagmiddag, maar ik wil wel heel graag schaatsen. Al m'n paardrijspul ligt bij m'n ouders en daar kom ik toch van tevoren niet meer.