Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ikke20 schreef:hej mensjes heeeel mischien kan ik zondag toch mee. hangt beetje van privereden af. zijn er al tijden enz bekend?
ikke20 schreef:heb even gekeken maar voor mij is het makkelijker als ik in het bos wacht op jullie. ik kom vanaf de manege. en heb er dan al voor ik in het bos ben een 15-30 min opzitten. maar laat het eind van de week weten of ik meega
Naaltje schreef:ja, meteen ná het einde van de tunnel rechts, het bos in
dan hoeven we maar zo kort mogelijk over de weg
ikke20 schreef:die van mij gaat redelijk onder tunneltjes door maar die grote daar vind ik zelf eng om doorheen te gaan en hij is een beetje erg knetter in zn koppie
misschien als ik meega gaat ashley ook mee als ze zonder zadel kan rijden zadel ligt niet goed op mn pony en het zadel dat wel goed ligt ligt op mn fries en kan ik niet zonder zadel naar het bos. dus dat wordt dan denk ik zadelloos voor der.
Naaltje schreef:dids en stip voorop
dids maalt nergens om (ja meer om dat blaadje dan die tunnel)
komt goed
ikke20 schreef:het westernzadel ligt redelijk goed moet het wat verder naar achter leggen dan weet ik zeker dat der schouder vrij is ze was wel knettergek vanmiddag. nou nog even afwachten of ik meekan of niet. hoop wel de weersvoorspelling niet uitkomt
ikke20 schreef:komt het hier sochtend te staan als het slecht i?
hoe laat vertrekken jullie eigenlijk?