[Besloten] Tinkerkletsers weekend naar Loon op Zand!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: [Besloten] Tinkerkletsers weekend naar Loon op Zand!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 22:15

Pradaatje schreef:
Haha ook net op Prada Siet Tong uitsteken?

Ja ik zei toch zo voorzichtig van wat doet ze met een ander op de rug.. Schijnheilig

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 22:16

Haha ja trouwens idd Nagelbijten / Gniffelen
Nou Prada erheen rijden. Dan word ze hyper de hyper, dan is ze ong 500x erger als net Nagelbijten / Gniffelen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 22:18

Wat zal ik het dan warm krijgen.. Knipoog

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 22:18

berdien: wij wonen zo dichtbij elkaar we gaan elkaar vast nog wel een keer meeten.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 22:19

Zo zit ik dus in dubio of ik Martinique een rit met Amy laat rijden.
Niet dat ze het niet kan.. Maar...
Gewoon omdat ik dan zelf op een huurpaard mee moet.. Clown Durf ik niet zo goed.. Tong uitsteken

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 22:19

Heeeeeeeeeel warm Nagelbijten / Gniffelen

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 22:20

Tja .. Of jezelf toch op een huurpaard zetten.. Of Martinique op een huurpaard zetten. En haar een andere keer op amy laten rijden.. Op t strand ofzo..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 22:22

Op t strand.. ROFL Zie je het al voor je.. Amy en het strand gaat niet zo denderend samen en Martinique rijd al genoeg buiten in onze omgeving.

Misschien moet dan maar mee op een leuke Haf van daar ofzo. Denk ik gewoon dat ik op Amanda van Maya zit.. Vork
Maar ik zit ook meer beetje in over die zadels daar.. Na een half uur kan ik dan echt niet meer zitten..

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 22:24

Oh Nagelbijten / Gniffelen Ja wist ik het Nagelbijten / Gniffelen
Een seetsaver niks? Wij hebben hier een bontje en een seatseaver.. Dus die kan ik evt wel mee nemen Lachen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 22:25

Neuh.. Tgaat niet om mijn kont, maar mijn rug.. Knipoog

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 22:26

oh.. Ik krijg altijd een zere kont van die zadels Nagelbijten / Gniffelen
Tj dan weetikhet ook niet Lachen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 22:42

Hmmm.. als je de zadels niet ziet zitten, en het rijden op een vreemd paard niet ziet zitten.. zou ik gewoon op Amy mee gaan Ja Lachen

Wat ik me wel bedenk net, de vorige keer dat ik met Jes in een groep Tinkers reed, ontplofte ze volkomen. Steigeren, bokken... was gewoon mijn poownie niet meer Nagelbijten / Gniffelen Maar toen reden we in verschillende groepjes, werden we ingehaald, deden sommige ruiters nogal achterlijk.. Clown
Hier rijden we gewoon in één groep? Heb namelijk niet zo'n zin in een herhaling van toen Bloos Dat was echt níet leuk meer namelijk. Druk zijn is één ding, maar ze ging gewoon compleet over de rooie Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 22:44

Sita_ schreef:
Op t strand.. ROFL Zie je het al voor je.. Amy en het strand gaat niet zo denderend samen en Martinique rijd al genoeg buiten in onze omgeving.

Dat moest ik ook gelijk denken Clown

Sita_ schreef:
Misschien moet dan maar mee op een leuke Haf van daar ofzo. Denk ik gewoon dat ik op Amanda van Maya zit.. Vork
Maar ik zit ook meer beetje in over die zadels daar.. Na een half uur kan ik dan echt niet meer zitten..

En ik blijf om eerlijk te zijn ook gewoon op Aman... Clown Bloos T is lief van je, dat je het M'nique wilt aanbieden, maar zie dan maar...

De tijd is nog lange.

Berdien, we rijden in principe gewoon in een groep. Wel is het zo dat Aman en Amy de laatste keer wat achterbleven bij de grote paarden in stap, dus dan dribbeldraaf ik bij... Maar in principe blijk je elkaar gewoon zien Lachen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 22:46

We rijden in een gewone groep..
Je hebt wel kans andere groepen tegen te komen, maar die houden netjes afstand en halen niet in.. Slaan gewoon een andere weg in..

Ik ga ook gewoon met Amy mee.. Maar het leek me leuk dat M'nique ook een rit mee kon rijden aangezien zij ook meegaat op een huurpaard.. Lachen
We zien het tegen die tijd wel..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 23:10

Oké Ja
Andere paarden tegenkomen doet ze niet zoveel op.

Vorige keer was met een grote groep, die allemaal op verschillende tijden vertrok, verschillende tempo's had en tsja.. sommigen hielden gewoon geen rekening met anderen. Waardoor de groep waarmee ik was constant moest stappen, want zodra we gingen draven ontplofte Jes weer Rolleyes en door het constant stappen raakte ze haar energie niet kwijt.. etc. etc.
Ik heb mijn paps gemaild Ja

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 00:03

Oh wat geweldig dat het mogelijk is zeg, bedankt voor het vragen!!
Week 14 dus ik ga even aan alle kanten vragen wat er hier geregeld kan worden. Mark moet vrij nemen, auto van paps nodig op haal- en brengdag. Even uitrekenen wat we kwijt zijn naast het verblijf daar.
Ik neem wel eigen hooi en voer mee Knipoog, heb toch maar 1 paard in een 2-paards staan dus we kunnen stapelen Knipoog.
Dit weekend bespreek ik het, dan heb ik maandag bericht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 00:14

Eehm jongens Nagelbijten / Gniffelen Clown

Week 14 staat nog niet définitief vast he... ik wilde eerst wachten tot of jullie meegingen of niet dan gaan boeken. Ik zal even iedereen een pb sturen van het lijstje van Sita, om te vragen voor hun bevestiging voor week 14 voor 4/6 april Lachen En zodra ik dat binnen heb, maak ik de boeking. Akkoord? Het kan dus zijn dat dat weekend al geboekt is en we een andere datum moeten kiezen...

Ik ga vragen of iedereen dit wilt invullen en wilt pb'en (maak ik er een aparte map voor het overzicht)

Ik kan week 14 van 4/6 april.
Ik kom met eigen paard // huurpaard.
Ik wil in een groepskamer / 1-persoonskamer / 2-persoonskamer / 3-persoonskamer.
Ik wil mijn paard in een paddock / wei. (dus géén stal voor overnachting) // juist wel stal.

Eigen paard.
1. Maya - Maya - Amanda --->
2. Rommulus - Deborah - Sil -->
3. Pradaatje - Joyce - Prada -->
4. Sita_ - Conchita - Amy -->
5. Grid - Ingrid - Sayla -->
6. Snowdon - Leon - Snowdon -->
7. Berdien - Berdien - Jessie -->
8. cheveyo - Nicole - Kit -->

Huurpaard
1. Martinique- Martinique -->
2. l0rdj - Annique -->

Onzeker
1. natural k - Krista - natural k
2. Mazzelmeid - Elke - Huurpaard?
3. Timokyana- Rebecca - Timo of kyana (of ander paard)

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 09:35

[quote="Maya"]Eehm jongens Nagelbijten / Gniffelen Clown

Week 14 staat nog niet définitief vast he... ik wilde eerst wachten tot of jullie meegingen of niet dan gaan boeken. Ik zal even iedereen een pb sturen van het lijstje van Sita, om te vragen voor hun bevestiging voor week 14 voor 4/6 april Lachen En zodra ik dat binnen heb, maak ik de boeking. Akkoord? Het kan dus zijn dat dat weekend al geboekt is en we een andere datum moeten kiezen...

Ik ga vragen of iedereen dit wilt invullen en wilt pb'en (maak ik er een aparte map voor het overzicht)

Ik kan week 14 van 4/6 april.
Ik kom met eigen paard // huurpaard.
Ik wil in een groepskamer / 1-persoonskamer / 2-persoonskamer / 3-persoonskamer.
Ik wil mijn paard in een paddock / wei. (dus géén stal voor overnachting) // juist wel stal.

Eigen paard.
1. Maya - Maya - Amanda --->
2. Rommulus - Deborah - Sil -->
3. Pradaatje - Joyce - Prada -->
4. Sita_ - Conchita - Amy -->
5. Grid - Ingrid - Sayla -->
6. Snowdon - Leon - Snowdon -->
7. Berdien - Berdien - Jessie -->
8. cheveyo - Nicole - Kit -->

Huurpaard
1. Martinique- Martinique -->
2. l0rdj - Annique -->
3.Timokyana-rebecca (alleen de zondagsrit dan geloof ik toch? )

Onzeker
1. natural k - Krista - natural k
2. Mazzelmeid - Elke - Huurpaard?

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 10:01

Sita_ schreef:
Nou.. Ik hoorde vanavond in de kantine daar een verhaal dat er dit weekend 2 huurponys op hol waren geslagen en naar huis gecrossed waren.. En de ruiters een uur later te voet terug kwamen..

zeg dat nou niet Haha!
ik ben ook nogal een scheiterd met vreemde paarden Nagelbijten / Gniffelen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 10:30

Daar was ik al bang voor, na Sita's berichtje over die huurpony's haha, Elke... haha
Maar die twee pony's waren met z'n 2en en niet met een groep vermoed ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 10:38

Ik heb makkelijk praten met m'n eigen knol mee. I know Clown Maar... vorige keer was er een bepaalde pony mee, en ik vond die best leuk voor een huurpaard. Vlot en kittig, maar toch hartstikke braaf en fijn te rijden volgens diegene. Volgend weekend gaan er nog 2 op een huurpaard, dus dan kan ik ook zien hoe die zijn Lachen Nadeel van sommige huurpaarden, as in, bij andere bedrijven, vind ik dat sommige zo doods en ontoegankelijk kunnen zijn. Je kan doen wat je wilt, maar je kan er niet zelfstandig op rijden. Zo zijn die paarden bij van Loon volgens mij niet Lachen

En het blijven paarden, maar ik denk wel dat de meeste gewoon braaf en goed zijn, en dan kaart je het gewoon aan dat je op een brave wilt?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 10:56

PB ontvangen + toegestuurd Lachen

Overigens kaart ik het hier ook, qua etenswensen/allergiën, moet daar nog iets voor gedaan worden? Zo ben ik bijvoorbeeld een vegetariër Knipoog

Mijn paps kan trouwens! Hyper! En hij ziet het ook wel zitten om me te komen halen en brengen Go jij! Go jij!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 10:59

Mag ik me ook melden? Bloos

Ik weet niet zeker of ik een paard heb (wsn sowieso niet alle dagen), maar mss mag ik van de eigenaar van mijn verzorgTinkers de jongste een paar dagen (dat ik dag 1 naar LOZ rij, dag 2 met jullie meerij en dag 3 weer terug rij) of een dagje (met de trailer) hebben...

Ik kom sowieso even buurten! Lachen

Qua data hou ik me erbuiten Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 11:03

Ruig! Haha! Ik heb er echt al zin an Ja Haha!

Zoals ik al in pb zei. Lunch op de zaterdag was bij een pannenkoekenhuis, en wat mij betreft doen we dat ook weer. Is nl makkelijk (paarden kunnen daar ook onder afdak staan). Maar je kan daar ook andere dingen dan pannenkoeken eten.

Voor ontbijt is er een uitgebreid buffet met boterhammen en broodjes. Verder koffie, thee, jus en melk. Divers vleeswaren, kaas, jam, hagelslag etc. Ook gekookt eitje. dus dat moet ook geen probleem zijn.

Ik weet alleen niet of ze een vegetarische schotel hebben in het restaurant eigenlijk... Vorige keer niet op gelet. Ga ik volgend weekend doen Lachen

Syl, een dag meerijden kan ook, zolang we het op voorhand weten en dus kunnen doorgeven. Timokyana komt bijv. de zondagochtend de rit meedoen Lachen Voor nu wil ik eigenlijk degenen die het hele weekend meegaan bevestigd hebben, zodat we kunnen boeken. En dan degenen die voor een rit willen meedoen op huurpaard / eigen paard, dat kan ook op kortere termijn. Hebben we vorige keer ook gedaan Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 11:09

Dan haak ik sowieso af voor een heel weekend, ik krijg dat op korte termijn zeker niet geregeld met de eigenaar... Dat moet ik tzt gewoon eens vragen en niet ruim een half jaar van te voren.

Maar zou het echt zo'n groot probleem zijn om tegen die tijd een extra plekje in de wei te krijgen?