Pradaatje schreef:Haha ook net op Prada Siet?
Ja ik zei toch zo voorzichtig van wat doet ze met een ander op de rug..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pradaatje schreef:Haha ook net op Prada Siet?

Durf ik niet zo goed..
Zie je het al voor je.. Amy en het strand gaat niet zo denderend samen en Martinique rijd al genoeg buiten in onze omgeving.
Ja wist ik het 

Maar toen reden we in verschillende groepjes, werden we ingehaald, deden sommige ruiters nogal achterlijk..
Dat was echt níet leuk meer namelijk. Druk zijn is één ding, maar ze ging gewoon compleet over de rooie
Sita_ schreef:Op t strand..Zie je het al voor je.. Amy en het strand gaat niet zo denderend samen en Martinique rijd al genoeg buiten in onze omgeving.

Sita_ schreef:Misschien moet dan maar mee op een leuke Haf van daar ofzo. Denk ik gewoon dat ik op Amanda van Maya zit..
Maar ik zit ook meer beetje in over die zadels daar.. Na een half uur kan ik dan echt niet meer zitten..
T is lief van je, dat je het M'nique wilt aanbieden, maar zie dan maar...

en door het constant stappen raakte ze haar energie niet kwijt.. etc. etc.
, heb toch maar 1 paard in een 2-paards staan dus we kunnen stapelen
.

En zodra ik dat binnen heb, maak ik de boeking. Akkoord? Het kan dus zijn dat dat weekend al geboekt is en we een andere datum moeten kiezen...

En zodra ik dat binnen heb, maak ik de boeking. Akkoord? Het kan dus zijn dat dat weekend al geboekt is en we een andere datum moeten kiezen...Sita_ schreef:Nou.. Ik hoorde vanavond in de kantine daar een verhaal dat er dit weekend 2 huurponys op hol waren geslagen en naar huis gecrossed waren.. En de ruiters een uur later te voet terug kwamen..
Maar... vorige keer was er een bepaalde pony mee, en ik vond die best leuk voor een huurpaard. Vlot en kittig, maar toch hartstikke braaf en fijn te rijden volgens diegene. Volgend weekend gaan er nog 2 op een huurpaard, dus dan kan ik ook zien hoe die zijn
Nadeel van sommige huurpaarden, as in, bij andere bedrijven, vind ik dat sommige zo doods en ontoegankelijk kunnen zijn. Je kan doen wat je wilt, maar je kan er niet zelfstandig op rijden. Zo zijn die paarden bij van Loon volgens mij niet 

En hij ziet het ook wel zitten om me te komen halen en brengen

Ik heb er echt al zin an

Voor nu wil ik eigenlijk degenen die het hele weekend meegaan bevestigd hebben, zodat we kunnen boeken. En dan degenen die voor een rit willen meedoen op huurpaard / eigen paard, dat kan ook op kortere termijn. Hebben we vorige keer ook gedaan