Smid komt volgende week langs... Haal Aman van de ijzers af trouwens, ze loopt er nu op 3 T winterseizoen is toch ver in aankomst, en daar lopen we toch alleen maar op zand...
Vraagje, we doen toch wel weer gewoon hetzelfde plan als de vorige keer? Dus vrijdagavond een uurtje, zaterdag een lange rustige tocht met wat pauze's en zondag nog 2 uur? Lekker rustig op het gemak Heb zin in die pannekoek! En ik hoop dat het weer meezit...
Konden Gerlinde en ik niet gewoon op een Fjord ofzo, zodat er geen begeleiding mee hoefde? Of was dat er maar 1 per groep? Of willen jullie gewoon begeleiding erbij?
Het fijne zonder gids is dat we zelf ons tempo beter kunnen bepalen! Alleen raken we dan misschien wel de weg kwijt idd... Ik vind het ook beide geen probleem !
Nicole, ik denk dat ik wel een pak hooi kan halen bij die mensen van Freia en Goldine, maar of ik anderhalf pak mee kan nemen in mn auto weet ik niet, 1 pak moet zeker lukken!
Ik zit ook een brokke in dubio met wat ik mee moet nemen aan bovenkleding voor mezelf Regenjas (die prachtige groene ) neem ik wel mee, maar denk niet nodig te hebben. Verder denk ik aan m'n dunne bodywarmer... En dan een extra trui eronder ofzo. Het is waarschijnlijk net te warm voor een echte jas he? (en ik heb alleen winterjassen eigenlijk ) alhoewel.. mss kan ik een trainingsjack van Ivo pakken ofzo...
Ik heb dus alleen mijn blauwe onderjasje en anders mijn dikke winterjas mee. Maar die is alleen lekker als het écht koud is en met 12 graden is ie snikheet. Zeker als we ook nog eens gaan rijden. Ik kijk nog wel effe in de stad, want dit is het allemaal net niet eigenlijk.
Pfff, volgens mij was het niet zo heel veel wat er nog bij kwam.. In ieder geval een x eten op vrijdag, en de lunch op zaterdag + een paar drankjes daar. Ik had iig niet veel extra uitgegeven..
Ik was voor het hele weekend de vorige keer 180 euro kwijt meen ik. Daar zat 20 of 30 euro aan transport in, 125 euro voor arrangement. Ik denk dat als je 40 euro in cash meehebt voor de lunch en het avondeten de vrijdag (zaterdag zit er immers bij) je ruim voldoende hebt... Mss kan je het ook wel met 30 euro af
Ik neem zelf 40 euro ofzo mee Deels in brief en deels in muntgeld.
En ik heb vandaag allemaal lekkers gekocht Dikke winterpenen + zak appels voor de paarden. En nog Celebrations voor ons voor de avond bij het studeren En nog van die mee-neemverpakking koekjes voor onderweg
Anne, toch nog even voor de zekerheid vragen. Jij hebt zelf een zadeltas nu gekocht he?