Many schreef:Maar Nadaa, waarom kon jij niet op 4 juli nou eigenlijk?
Omdat ze dan bijna op vakantie gaat en omdat wiet niet kan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Many schreef:Maar Nadaa, waarom kon jij niet op 4 juli nou eigenlijk?
Ze kan heus wel komen
EN HAAR DVD's

Many schreef:Ik weet trouwens iets héél lekkers met suikerbrood en ijs, als toetje!
Suikerbrood als wentelteefjes met ijssss!

Many schreef:ZwakZe kan heus wel komen
Nada schreef:Many schreef:ZwakZe kan heus wel komen
Niet zwak, jij bent zwak van geheugen, ik moet dan naar een uitleg van mn nieuwe school 's avonds
Inge_ schreef:Many schreef:Ik weet trouwens iets héél lekkers met suikerbrood en ijs, als toetje!
Suikerbrood als wentelteefjes met ijssss!
Wat?
Inge_ schreef:Ik heb net trouwens tegen mn moeder gezegd dat ik op de 13e ook naar Friesland ga en dan 14e weer terugkom.![]()
En dat ik woensdag ook naar Groningen ga.![]()
Ze zei niks over de kosten.
Heb je ook gezegd dat je woensdag met mij meegaat en dan de volgende dag terugkomt?

Many schreef:Inge_ schreef:Ik heb net trouwens tegen mn moeder gezegd dat ik op de 13e ook naar Friesland ga en dan 14e weer terugkom.![]()
En dat ik woensdag ook naar Groningen ga.![]()
Ze zei niks over de kosten.
Oh beter!Heb je ook gezegd dat je woensdag met mij meegaat en dan de volgende dag terugkomt?

) mee

en hoge laarzen.. Maar die hoge laarzen draag ik eigenlijk nooit en die jodhphurs ben ik gister achter gekomen tijdens de wandeling met Tjits dat die toch niet zo lekker zitten.
Mn kleine tenen werden verdrukt.

Ik wil namelijk wel mn cijfers ophalen zodat ik al een beetje weet of ik over ga.. Maar dan ben ik denk ik om 12 uur thuis.. Als ik dan om half 1 ofzo de trein neem ben ik om half 3 ofzo in Haren?
Dan weet ik ongeveer hoe laat ik weg moet (hetzij met mijn moeder, hetzij met de bus
) 
Je moet namelijk naar al je leraren toe en die zitten allemaal in verschillende lokalen.