Ik ben nog heel hard aan het proberen om mijn dienst te ruilen zodat ik zondag de slaapdienst heb. Vind het erg jammer om er niet helemaal bij te kunnen zijn
Maya, je hoeft je charmes niet in de strijd te gooien.
Rob vind het "voor deze ene keer" goed dat we bij ons BBQ'en
Wat houden we als bijdrage aan?
Vien/Maya, wanneer willen jullie inkopen gaan doen? Zijn er mensen die iets aparts drinken (als in Bitter Lemon etc)? Fleur, zouden Bealy en Justy (als ze dat willen ) bij jou kunnen slapen?
Fijn dat het kan Sylvia! En slaapplekken genoeg dus, komt allemaal helemaal in orde. Die brunch voor de rit zullen we maar gewoon heel klein houden nietwaar?
Bijdrage, tsja. Wat deden we toen drie jaar geleden ongeveer? Mij maakt het niet zoveel uit!
Gaaf Uhm 10, 12,50 of 15 euro? Vorige keer was het 1 van de laatste 2 toch? Maar toen was t ook heel erg uitgebreid Het maakt niet uit wie er bij mij slapen, ze zijn allemaal welkom
Joepie!! Zeg Rob maar dat ik hem zo best lief vind Syl
Ben ik nou gek of vergeten we Shadow qua slaapplekken? Boodschappen doen maakt mij niet uit, vrijdagavond/zaterdagochtend? Ben wel bang dat ik dan ook slaapplekkie nodig ga hebben anders red ik het qua trein niet...
Je bent wel gek maar klopt, ik vergeet Shadow Mss ook bij Fleur indien mogelijk?
Boodschappen kunnen niet op zaterdagochtend, ik moet om 9 uur / half 10 in Rotterdam zijn. Moet dus uiterlijk vrijdagavond.
Persoonlijk ben ik voor € 15. De vorige keer heb ik wat meer uitgegeven, dit keer wil ik er wel echt even heel goed op gaan letten. En de prijzen zijn tov 3 jaar terug ook wel wat gestegen
Okay, even puntsgewijs anders ben ik draad kwijt van wat ik moet zeggen
- Bedank Rob maar voor me Syl
- 15 euro is goed, mocht het wat hoger uitvallen, dan lap ik ook mee. - Vrijdagavond boodschappen doen ook goed. - Ik arriveer vrijdagnamiddag bij huize Syl, heb een sleutel, dus geraak wel binnen
- Ik en Vien slapen bij Sylvia, luchtbed is lek, dus we moeten zelf wat meenemen? Moet lukken denk ik, zal dit weekend wel even kijken. - Bealy, Shadow en Justy slapen bij Fleury. - Iefke slaapt thuis.
Iemand nog een zinnig idee over hoe we de brunch vooraf gaan aanpakken? Gewoon wat zachte bolletjes / stokbrood halen met vleesbeleg / salades enzo? Dat men zelf brood gaat smeren daar? Ik kom met de auto, dus kan ook dingen meenemen vanaf Syl, dat we dan de vrijdag ook inkopen daarvoor doen?
Als je maar niet ons eigen eten meeneemt Weg ontbijt Maar goed, ik wil dat best meenemen vanaf de Makro; moeten we alleen ff kijken of dat in de € 15 past of dat jullie daar zelf wat mee regelen... Ik sleep in elk geval 2 studenten mee, dus dat gaat vast goedkomen
En jullie bedanken Rob zelf maar, vind'ie vasnie erg
Eehm, effe serieus, anders idd wel een aardig idee om ook bij de Makro idd al voor de brunch te shoppen? Dat wil ik dan wel betalen, en dat het dan gedeeld wordt? Iemand nog een idee voor de boodschappenlijst?
Brunch : - Witte bolletjes ? - Harde broodjes ? - Vleesbeleg? (wat dan?) of kaas ? - Salade ? (wat dan?) - Drinken ? (wat dan?) Gewoon wat sap zonder prik ofzo? - Plastic bekertjes / bordjes en bestek.
Hoeveel eten jullie eigenlijk? ik zat zelf te denken aan 2 zachte bolletjes per persoon? Of wellicht nog een hard broodje erbij? Weet niet hoeveel jullie eten?
Ik zal eens zien hoe ik het doe met slapen. De meest waarschijnlijke optie is dat ik de auto van mijn mammie leen en 's avonds in Breda ga slapen, maar dat zal ik nog eens even zien.
Ik drink cola, verder niet zoveel. Reken niet op mij voor de rose in elk geval, meer dan een half glaasje zal dat niet worden (En ook verder ben ik vrij goedkoop in onderhoud, ben dol op stokbrood en sausjes en salades, vlees is ook wel lekker maar dat hoeft niet enorm veel te zijn.)
Wat betreft de brunch: harde of zachte bolletjes (hard vind ik lekkerder maar is wel lastiger), plakjes kaas, zakje voorgesneden ijsbergsla, dingetje mayo Eiersalade is ook lekker. 2 of 3 bolletjes, ligt er een beetje aan hoe laat we gaan brunchen en hoeveel tijd er dan tussen rit en bbq zit.
Oproep gemist, bel ik terug is het de Duikse Hoef. Mevrouw van de afspraken is er even niet, ik moet om 12.30 uur weer terug bellen Hoop het dat goed gaat....