Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faux schreef:Wel een topic openen erover, maar vervolgens kritiek erop niet accepteren ? Vaag.
ma_rie_tje schreef:Faux schreef:Wel een topic openen erover, maar vervolgens kritiek erop niet accepteren ? Vaag.
Kritiek er op is niet erg. Maar dit is geen discussie topic over inslapen vs slachten
Madeleine16 schreef:Van mij mogen mensen heus wel vlees eten, heb er geen probleem bij, maar voormezelf voel ik me er prettiger bij
ma_rie_tje schreef:voor zover ik weet heeft 1 iemand foto's geplaatst waarvan je er een paar respectloos kunt noemen. Ik heb ook nog wel een foto voor je als je die graag wil zien.
ik zal em pm-en.
De mensen die hier werken maakten graag een lolletje, maar dat blijkt ook wel uit deze ene foto die ik jou zo ga sturen.
Misschien snap je dan beter hoe "lollig" en "luchtig" de "slachters" met hun werk omgaan. Ze zien humor in alles wat net iets anders is
ma_rie_tje schreef:voor zover ik weet heeft 1 iemand foto's geplaatst waarvan je er een paar respectloos kunt noemen. Ik heb ook nog wel een foto voor je als je die graag wil zien.
ik zal em pm-en.
De mensen die hier werken maakten graag een lolletje, maar dat blijkt ook wel uit deze ene foto die ik jou zo ga sturen.
Misschien snap je dan beter hoe "lollig" en "luchtig" de "slachters" met hun werk omgaan. Ze zien humor in alles wat net iets anders is
0maris0 schreef:ma_rie_tje schreef:voor zover ik weet heeft 1 iemand foto's geplaatst waarvan je er een paar respectloos kunt noemen. Ik heb ook nog wel een foto voor je als je die graag wil zien.
ik zal em pm-en.
Plaats hem dan maar hier
fjordnina schreef:Wat doen ze eigelijk met de huid? wordt die nog weer ergens voor gebruikt of wordt dat als afval gezien?
ma_rie_tje schreef:Is goed.
Dit is een foto van een foto.
Ik ga hem nu uploaden
JoyCiej007 schreef:snoeske schreef:Ben benieuwd naar de foto's!! Lijkt me echt griezelig om op een slachterij rond te lopen brrrr
Met dat idee ging ik er naar toe. maar geloof me, het was verre van griezelig. De beide heren waren super aardig, je kon alles vragen, ze legden dingen uit, waren gastvrij, en maakten met ons allemaal her en der een praatje. Wilde je iets liever niet zien? dan liep je even een andere ruimte in, of even naar buiten, of je ging achter de andere bokkers staan
@ Omaris0: we hebben één paard en één koe echt helemaal van levend tot 'hangend' gezien; het paard dat we hebben gezien was een Belgische Knol die vrij ernstig verwaarloosd was, maar een super lief en mak beestje leek het me. één been was ontzettend dik, daar zat een supergrote onsteking, echt tot op het bot (zagen we later; been + hoef werd er even apart afgehaald en opengesneden om pezen, spieren en ontsteking bloot te leggen, erg leerzaam) en hoef was helemaal misvormd, paard had er vééls te lang mee doorgelopen. deze mensen hadden deze beslissing allang een paar maand geleden moeten maken, in plaats van zo'n beestje nog een tijd op zo'n been te laten lopen.
ma_rie_tje schreef:Is goed.
Ik ga hem nu uploaden
patsur schreef:ma_rie_tje schreef:Is goed.
Ik ga hem nu uploaden
oooooooo die