Iemand zin om een weekje of een weekend (in juli) buiten te gaan rijden en hier te overnachten?Ik heb het even aan de staleigenaar gevraagd of er nog plaats is en hij zei dat hij in juli nog plek heeft. Kosten stalling 4 euro per paard (per dag excl hooi en stro) kosten voor t huisje (10-12 personen?) 200 euro per dag. leek me leuk om een keer een kamp te organiseren met bokkers . Dan kunnen we b.v 2 of 3 x per dag gaan rijden (buitenrijden, springen, zwemmen met de paarden.....foto's maken ) en er zijn vast nog zat andere dingen die we kunnen doen zonder de paarden.
paarden kunnen smiddags buiten staan (geen idee of alle paarden bij elkaar kunnen anders kunnen we ze in kleine groepjes naar buiten doen. )
Mijn paardjes zijn weer super mak dus ik durf het nu wel aan met Umi, dan zou de bijrijdster misschien wel mee willen met Misty. Miran heeft het weer zwaar met de ademhaling enz. dus die laat ik thuis.
sorry meiden ik kan niet mee. mn vader had vd week een lekke band met de auto en hij zou vandaag naar de garage gaan omdat er nu een thuis komer onder zit. Maar dat heeft ie niet gedaan, Grr ik ben echt zo boos op mn vader.