Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maya schreef:Voorlopig is Stacey de enige die redelijk bevestigd heeft en met huurpaard meegaatVan Nathalie, Miranda en Marieke hebben we nog niks gehoord, maar er zijn nog een paar weken
Inge, ga maar gewoon meeDan zorgen wij wel dat de gids met huurpaarden zich aan ons aanpast
![]()
Ben allang blij dat ik niet de enige met dat 'gemuts' ben
Conditie is het probleem niet, opbouwen ook niet voor ons. Maar ik rij op een heel andere manier, nl om de 5-10 minuten even een andere gang etc. Ik kan absoluut geen kwartier aaneen draven op tempo, dat trekken m'n knieën niet meer. En Amanda is wel klein, en langzaam in stap, zij dribbeldraaft dus altijd bij in een groep, wat voor haar zwaar is. Andere (lees grote) paarden kunnen meer stappen dan zij
Sita_ schreef:Ik wel, als ik zo vrij mag zijn, brieven schrijven gaat me ook goed af..
Je moet complimenten maken maar duidelijk zijn wat je wil..
casperrr schreef:Voordat ik écht ga beslissen wil ik toch wel eens even allemaal weten wat ik précies kwijt ben..
De datum die Sita voorstelde komt mij niet echt lekker uit, want ik hoorde dat ik die week erna al eindexamens had, daarom kwam een weekje eerder mij ook beter uit.
Ik weet het gewoon nog niet, ik snap dat jullie op tijd moeten reserveren, maar het ligt ook aan mijn cijfers, anders kan ik gewoon niet mee en moet ik hard blokken om normale cijfers te hebben op mijn eindexamen!
ik ben er nog niet over uit