MISTRAL94 schreef:He Henri wat ben je rustig nu, durf je niet meer tegen al die vrouwen?![]()
Ben jij er trouwens ook tijdens die clinic?
help ff! welke clinic en wanneer?
enne jah ben altijd rustig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MISTRAL94 schreef:He Henri wat ben je rustig nu, durf je niet meer tegen al die vrouwen?![]()
Ben jij er trouwens ook tijdens die clinic?
MISTRAL94 schreef:Clinic is in Dwingeloo op 28 januari. Dan zijn er ook al een hoop mensen uit het drenthe topic
Henri23 schreef:MISTRAL94 schreef:Clinic is in Dwingeloo op 28 januari. Dan zijn er ook al een hoop mensen uit het drenthe topic
owh d8 de clinic van morgen op het andere topic! maare dan ben ik misschien ook wel van plan om te komen....
Colt schreef:Miss als we dan een navigatiesysteem binnen hebbendat ik dan ook wel kom
MISTRAL94 schreef:Colt schreef:Miss als we dan een navigatiesysteem binnen hebbendat ik dan ook wel kom
Anders haal ik je gewoon op, een DPR meeting zonder jou kan natuurlijk niet. Ook Henri moet maar vrij nemen oid
MISTRAL94 schreef:Hij komt daar wel hoor, alleen niet zo vaak
Zahlina schreef:Als ik kan qua tijd en werk dan doe ik ook mee met het meeten!!!
Klink dat hip uit mijn vingers..
Ik hoor/lees wel wat het geworden is
Colt schreef:Blijven we even on topic!
![]()
Zahlina schreef:Als ik kan qua tijd en werk dan doe ik ook mee met het meeten!!!
Zahlina schreef:Gezellig. welke film?
Sundancer schreef:Zahlina schreef:Als ik kan qua tijd en werk dan doe ik ook mee met het meeten!!!
Je bent toch hip?