Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Mijn mening over de meeting-rit zaterdag of die doorgaat zal ik geven als ik terug kom..
Voor mijn mening, zie vorige pagina, wat mij betreft gaat de rit dan in de helft door. 4 aan onze kant, en de rest eventueel aan de andere kant, dat mogen ze zelf beslissen / organiseren
En als Charlot, Siel en Nath geen zin hebben om te komen, dan is het ook goed
en als er maar 1 wilt komen, ook goed 
Ik kan mijn spaarzame tijd nuttiger besteden, plus ik weet niet of ik een auto kan krijgen, en om met de fietsen achterop naar daar te rijden... liever niet
Dat besteed ik liever zelf aan de ponies thuis of mijn studie... Wat Sita dan doet weet ik niet. 
Het is natuurlijk niet leuk,

Maar dat zal dus pas als het vervoersverbod opgeheven is.

)
_Inge schreef:ik had ook al gezegd dat wij het risico niet gaan lopen.
Er zal wel niks gebeuren met de beestjes aan deze kant door ons..maar toch he..stel je voor dat het hier uitbreekt dan zou ik me toch schuldig voelen (terwijl het mss niet eens onze schuld zou zijn)
Maar een ritje van het weekend hier zou wel kunnen hoor, of bij de kreek van terneuzen gaan rijden en ff pauze houden daar of zo, is ook erg leuk om te doen.
Alleen welke dag en wie willen er evt mee...want voor jou is het best een stukje Kayleigh dus is wel gezellig als Daisy ook mee kan bv.
Want anders mss beter om het uit te stellen ook hier
Dan gaan we gewoon naar de kreek, kunnen ze misschien zelfs nog in het water, voorbij de kinderboerderij? Is opzich niet zo ver hoor 
Heb nu toch heel de zaterdag vrij 
Dais_ schreef:_Inge schreef:ik had ook al gezegd dat wij het risico niet gaan lopen.
Er zal wel niks gebeuren met de beestjes aan deze kant door ons..maar toch he..stel je voor dat het hier uitbreekt dan zou ik me toch schuldig voelen (terwijl het mss niet eens onze schuld zou zijn)
Maar een ritje van het weekend hier zou wel kunnen hoor, of bij de kreek van terneuzen gaan rijden en ff pauze houden daar of zo, is ook erg leuk om te doen.
Alleen welke dag en wie willen er evt mee...want voor jou is het best een stukje Kayleigh dus is wel gezellig als Daisy ook mee kan bv.
Want anders mss beter om het uit te stellen ook hier
Kunnen inderdaad wel naar Terneuzen hoorDan gaan we gewoon naar de kreek, kunnen ze misschien zelfs nog in het water, voorbij de kinderboerderij? Is opzich niet zo ver hoor
Zeg het maarHeb nu toch heel de zaterdag vrij
Edit: Misschien wel een beetje koud voor in het water