Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Mijn mening over de meeting-rit zaterdag of die doorgaat zal ik geven als ik terug kom..
_Inge schreef:ik had ook al gezegd dat wij het risico niet gaan lopen.
Er zal wel niks gebeuren met de beestjes aan deze kant door ons..maar toch he..stel je voor dat het hier uitbreekt dan zou ik me toch schuldig voelen (terwijl het mss niet eens onze schuld zou zijn)
Maar een ritje van het weekend hier zou wel kunnen hoor, of bij de kreek van terneuzen gaan rijden en ff pauze houden daar of zo, is ook erg leuk om te doen.
Alleen welke dag en wie willen er evt mee...want voor jou is het best een stukje Kayleigh dus is wel gezellig als Daisy ook mee kan bv.
Want anders mss beter om het uit te stellen ook hier
Dais_ schreef:_Inge schreef:ik had ook al gezegd dat wij het risico niet gaan lopen.
Er zal wel niks gebeuren met de beestjes aan deze kant door ons..maar toch he..stel je voor dat het hier uitbreekt dan zou ik me toch schuldig voelen (terwijl het mss niet eens onze schuld zou zijn)
Maar een ritje van het weekend hier zou wel kunnen hoor, of bij de kreek van terneuzen gaan rijden en ff pauze houden daar of zo, is ook erg leuk om te doen.
Alleen welke dag en wie willen er evt mee...want voor jou is het best een stukje Kayleigh dus is wel gezellig als Daisy ook mee kan bv.
Want anders mss beter om het uit te stellen ook hier
Kunnen inderdaad wel naar Terneuzen hoorDan gaan we gewoon naar de kreek, kunnen ze misschien zelfs nog in het water, voorbij de kinderboerderij? Is opzich niet zo ver hoor
Zeg het maarHeb nu toch heel de zaterdag vrij
Edit: Misschien wel een beetje koud voor in het water