Ik heet ook sharon

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flew schreef:Misschien is het handigste dat ik begin met het lijstje en de mensen die willen helpen het zelf aanvullen?
Sronnie - Sharon 18 jaar
Student Facalitair Management, dit houdt in dat ik wordt opgeleid om dingen organasitorisch goed te laten verlopen.
Ik ben inprincipe voor van alles inzetbaar, alleen met locaties zoeken ben ik niet zo erg handig.
In bezit van OVkaart, nog bezig met rijbewijs.
Het laatste is waarschijnlijk wel makkelijk m.b.t. tot locatie bezoek o.d., niet dat degene die moeilijk zitten met vervoer moeilijk moeten gaan doen.
Flew - Mayra - 17 (12 okt 18) jaar
Student Sociaal Juridische dienstverlening; eventueel handig bij schrijven brieven wat betreft aanvraag voor vergunning van evenement oid. Ook enige kennis van rechten aanwezig dus.
Ook in bezit van een OVkaart.
Peetjuh - Petra - 21 jaar
Student Dier en Veehouderij: Heeft niet echt iets waar ze in uit blinkt![]()
Wil overal wel mee helpen!
Is in het bezit van OV en Rijbewijs (alleen niet altijd een auto)
Suzanne_k schreef:het lijkt me wel handig om eerst te weten hoeveel animo er voor deze meeting is voordat je een geschikte locatie zoekt.
Suzanne_k schreef:eigenlijk zou je dan een locatie moeten uitzoeken en dan kijken hoeveel animo er voor is, is er teveel animo voor en kan je niet alle mensen kwijt dan zou je het weer op een andere locatie moeten proberen net zolang tot je een geschikte locatie hebt. Iemand tijd over?