Ow ik zal me ook even voorstellen. Ik heet in het echt Mariëlle en ben 19 jaar en mijn honden: Goldy, Punky en Nina
Punky! Mijn lievelingetje!
Al mijn hondjes (de grote zwarte gaat niet mee met de wandeling want die is te oud en red eind van de straat hier amper). De golden heet Goldy en de linker yorkie is Nina en rechter is Punky weer (de grote heet Boekera)
Laatst bijgewerkt door radnah2 op 28-08-06 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zal me dan ook maar even voor stellen samen met me 4-voetertje (nog wel tje ) Mijn naam is Mandy 19 jaar oud en me puppy Kenzo is nu 4,5 maand oud het is een SBT ofte wel een Stafford Shire Bull Terrier kort gezegt een Engelse stafford ....Wij komen uit Harderwijk!! Veel mensen lopen met een ruime boog om ons heen en veel mensen zijn bang dat mijn hond de hond van hun opeet. Wat dus NIET t geval is zit echt totaal geen kwaad in me beestje hij is met iedereen vriendjes.....Wil niet helemaal achteraan moeten lopen hoor haha
Enne, me fotoshoot foto's waren zo geweldig dat hij een herhaling wil en ik mag zelfs in zijn portfolio. De foto's komen binnenkort, maar ze moeten eerst stuk voor stuk bewerkt worden. Da's wel jammer, maar ga er maar vanuit dat ze leuk zijn geworden.
Haha, we zitten hier wel lekker met z'n tweetjes hè? Alle bokkers zijn verdwenen. O, bagger, ik moet morgen naar school. Ik zit gelukkig al in bed maarja, slapen lukt niet met een laptop voor je neus.
ik begin woensdag, dus hoop op niet heel veel huiswerk voor na het weekend want ik vrees dat ik daar echt geen tijd voor heb want zaterdag zit ik bij de paarden en 's avonds bbq bij tante, en zondag bij jullie.. dus als het écht MEGA veel is, is er een kleine kans dat ik het heel misschien af moet zeggen, maar ik ga gewoon goed voorwerken
Haha, gister was me comp uit gevallen. Sorry.. Zo, ik ga zo naar school. * HELP * Rooster ophalen, en daarna paardrijden. Zo, en wat is jullie dag planning tot de boktmeeting? Mijne: Eten Paardrijden Eten Paardrijden Eten Paardrijden Slapen
werken, werken, en nog eens werken Ik werk van 06.00 tot 14.15 en dan van 18.00 tot 21.00 bij een ander bedrijf. Ik sta om 04.00 op, om 05.00 ga ik op de brommer en ben ik rond 05.30 op t bedrijf ([productiewerk bij een nougat fabriek, dus als jullie iets van Marandi zien dan kan t zijn dat ik ze ingepakt heb ) neem trouwens wel wat mee van m'n werk...als ik nog over houd.
Dan ben ik pas rond 15.00 weer thuis. En om 17.30 word ik opgehaald. En moet ik schoonmaken op kantoor.Werk valt best wel mee, t is veel minder dan ik dacht. Verdiend erg goed en ik vind het niet eens zo erg om te doen. Ik werk deze week dus 55 uur totaal, dus kan zijn dat ik in t weekend wat rustiger ben om weer wat uit te rusten.
Verder probeer ik zaterdag nog te rijden. Is er trouwens nog een goeie fotograaf die nog tijd/zin heeft om foto's te maken van mij en Umi (m'n paard) wil er wel voor betalen. Na de meeting dan....als er nog iemand is die energie en tijd over heeft.
Zondag ga ik nog ff snel uitmesten moet ook gebeuren. Chihuahua gaat van te voren nog in bad (doen we niet vaak hoor) ik wil op stap met een frisse schone hond hahaha. Krijgt ze zo'n mooi pluim staartje, vind ik ook mooier voor op de foto. Ik ben echt benieuwd hoe dat gaat. M'n moeder en Frank maken zich wel een beetje zorgen om Roosje (chihuahua) omdat ze natuurlijk zo klein is, en jullie honden zo groot. Ze zijn bang dat er een andere hond met d'r gaat vechten ... eerst mocht het maar toen ze hoorde dat er honden los zouden lopen begonnen ze te twijfellen en zou ik dus zonder hond moeten....maar ik heb ze toch over kunnen halen.
wat een klote weer, ik hoop echt dat het zondag mooi weer is. Ik doe alvast een bestelling voor 5 uur zon
Tip:
Neem een paraplu mee! en goeie schoenen
haha weet niet of het nodig is hoor maar het lijkt me echt rot om met regen een paar uur door het bos te gaan lopen. De honden kunnen wel wat hebben maar ik heb zelf niet zo'n zin om in de stromende regen te lopen .