Hij doet het niet. Ik probeer via die site te mailen en ik braaf alles invullen, maar hij blijft hardnekkig roepen dat ik niet alle sterretjes heb ingevult. Iemand anders even proberen?
Ik weet het niet...het klinkt wel leuk....maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik het de hele dag volhou...Willen jullie echt van begin tot eind blijven?
Mij lijkt het erg leuk ben nog nooit naar de Utrechtse Paardendagen geweest, wel heel veel naar paard Ahoy enzo vond k altijd heel erg leuk. Mij maakt t niet uit hoelang we blijven, ik zou t best n hele dag vol kunnen houden, zolang k mn camera maar bij me heb
@ Shalimar; mij lijkt dat we het alleen doen als iedereen het kan en leuk vind. Gewoon lekker even de stad in en dan wat eten vind ik net zo leuk, en als je dat wel kan zou dat natuurlijk ook gewoon kunnen.
Even de stad in lijkt me alleen niet handig met 8 man. Tenminste, dat lijkt mij Ergens eten lijkt me wel erg leuk maar dan wel in n restaurant ofzo (hoeft niet duur te zijn, bv. Mr Jacks), maar de Mac is zo afgezaagd plus dat je daar zo uitgegeten bent. Bij n restaurant kun je meerdere gangen nemen en hebben we meer tijd om elkaar te leren kennen.
Haha eten vind ik ook leuk, maar dan moet ik wel even kijken hoe ik dat doe met vervoer. Want om nou alleen voor eten met de trein naar Utrecht te gaan...dan kunnen we beter nog iets (goedkoops) erbij gaan doen.
MIsschien n filmpje pakken? Er zijn nog wel n aantal die k wil zien Pirates of the caribbean 2, over the hedge, the hills have eyes, the lake house, xmen 3, fragile.. echt al te lang niet meer naar de bios geweest
Ik ben er ook weer. Mijn situatie is alleen iets gewijzigd. Ik krijg een paard waar ik flink aan mee moet gaan betalen en daardoor blijft er niet veel voor vakantie over. Ik heb niet alles bijgelezen, maar is er al bekend wat Schotland gaat kosten?