PardoesJessi schreef:Joepie!!!!
Judith komt!!!!!!!!!!Hahah
Komt een pbtje aan hoor Judith!!!
O en zou het niet wagen over dat hekje te springen hoor Ot... hubbie heeft een zeeeeer bijzondere constructie gemaakt.....
prikkeldraad???
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PardoesJessi schreef:Joepie!!!!
Judith komt!!!!!!!!!!Hahah
Komt een pbtje aan hoor Judith!!!
O en zou het niet wagen over dat hekje te springen hoor Ot... hubbie heeft een zeeeeer bijzondere constructie gemaakt.....
Voice schreef:He, oliebol zeg, ik wil nog steeds graag komen, maar denk dat ik dan ook haast maar voor een nachtje moet komen. Dat is alleen weer lastig want als ik met de trein kom kan ik gewoon ook niet zoveel spul meeslepen. Iemand nog een geweldig ideetje, in het kader van, zorg ervoor dat Juud ook bij de BBQ kan zijn?
PardoesJessi schreef:Hubbie helpt mee hoor Lame... Zeker wel, die gaat alleen steeds niet geplande dingen doen, dat dan wel........Hahaha
Maar pff moeten een hoop regelen hoor!
Zit zich te bedenken dat alles wat blijft slapen ook nog ontbijt moet hebben....
Is Irma op vakantie trouwens oid?? Mijn PBtje voor haar zwerft nog steeds in mijn out box!
PardoesJessi schreef:En Lame... Die staan tafels lijken mij wel wat, nog steeds... Maar die kunnen we dan wel ff met onze trailer ophalen hoor! Geen probleem... Eventueel do avond en dan direct door bbq ophalen oid??
TanteMiesje schreef:Hey zou Suuz nou nog komen?? Nee vast niet; straks wordt meisje nog in Koekange geboren
TanteMiesje schreef:Hey zou Suuz nou nog komen?? Nee vast niet; straks wordt meisje nog in Koekange geboren