Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jessiejl0ve schreef:Ehm nou ik hoef niet persé een strandrit want dan moeten we echt om 8 uur al op stal zijn en dat is dus behoorlijk vroeg je bed uit..
En dan nog, Katinka wil het strand tegenwoordig niet altijd op, zeurpiet..
En ik neem aan dat Ersiel wel weer op Widia mee wilt dus zal ik op Katinka gaan. (of andersom maar dan zitten we nog steeds met die oma)
Maar als jullie nou héél graag willen dan kunnen we opzich wel heel vroeg opstaan, maar dan hoop ik maar dat Tinkerd het strand op gaat..
Lotje85 schreef:Ersil: ik kom voor de BBQ wel ff langs jou, want ik weet natuurlijk niet waar Marjon woont. En om nou moeilijk te gaan zitten doen met de weg op 1 of andere manier te zien vinden terwijl ik aant rijden ben, vind ik niet zo'n goed idee. Dan krijg je van die Duitser-acties en laat ik daar nou net een verschrikkelijke hekel aan hebben.
Heranda schreef:*Topic flipt*
Dus de 15e om 10:30 verzamelen bij de camping, daarna nog picknicken of niet? (nog geen antwoord gekregen) en zoja, gaat een iemand de broodjes halen of neemt ieder voor zich wat mee? en om 16:00 weer afspreken bij Marjon thuis voor de BBQ?
Citaat:DEELNEMERS BOKTRIT:
1. Ersilia + Widia/fiets
2. Letizia + Widia/fiets
3. Nathalie + Katinka
4. Samantha + Amay
5. Marjon + Andy
Onder voorbehoud:
Lisa + Useful
Simone + Flyer
Kimberley + Nusanna
Desiree + Rydar
Sita + Amy
Maya + Amanda/Dewi?
Op de fiets:
1. Miranda + Astrid
2. Carolien
DEELNEMERS BBQ:
1. Marjon - Vleesjes
2. Nathalie - Marshmallows
3. Miranda - Frisdrank
4. Conchita - Visspiesjes, drank
5. Ersilia - Stokbrood + Sauzen, monica salade
6. Carolien - Toetje (ijs!)
7. Charlot - Gemarineerde speklapjes
8. Inge - ???
9. Letizia - Chocolade-banaan-toffeetaart
10. Ben - ???
11. Lisa- ???
12. Maya - Visspiesjes, drank
Wie wil de fruitsalade?
Deze lijst zelf aanpassen A.U.B!
_Marjon_ schreef:Weet ik niet ik zit toch te paard dus wat heb ik dan aan een digi...., met de bbq uiteraard wel.
Jessiejl0ve schreef:Miranda, is een goed idee van die halsters enzo
Neemt ook iedereen zijn digi mee?
Heranda schreef:Als Astrid braaf is, kan ik ook wel wat foto's maken vanaf de fiets hoor
Marjon, vrij vroeg BBQ'en? We hebben rond 16:00 bij jou weer afgesproken toch? Dan kunnen we met z'n allen spullen klaarzetten en beginnen etc. we kunnen na de rit, die ongeveer 2 uur duurt toch wel even pauze houden zodat de paarden uit kunnen rusten en wij ook. Inderdaad Nathalie, een cake is misschien wel een goed idee, die wil ik dan best halen