[BESLOTEN] Zeeuwen-dag Dinsdag 15 augustus '06

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lotje85

Re: [BESLOTEN] Zeeuwen-dag Dinsdag 15 augustus '06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:27

Ersil: ik kom voor de BBQ wel ff langs jou, want ik weet natuurlijk niet waar Marjon woont. En om nou moeilijk te gaan zitten doen met de weg op 1 of andere manier te zien vinden terwijl ik aant rijden ben, vind ik niet zo'n goed idee. Dan krijg je van die Duitser-acties en laat ik daar nou net een verschrikkelijke hekel aan hebben.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:29

Jessiejl0ve schreef:
Ehm nou ik hoef niet persé een strandrit want dan moeten we echt om 8 uur al op stal zijn en dat is dus behoorlijk vroeg je bed uit..
En dan nog, Katinka wil het strand tegenwoordig niet altijd op, zeurpiet..
En ik neem aan dat Ersiel wel weer op Widia mee wilt dus zal ik op Katinka gaan. (of andersom maar dan zitten we nog steeds met die oma)

Maar als jullie nou héél graag willen dan kunnen we opzich wel heel vroeg opstaan, maar dan hoop ik maar dat Tinkerd het strand op gaat.. Clown

Nee hoor.. Gewoon normaal gaan we doen!
Ik zit 2 dagen ervoor al een weekend op het strand..

Het moet ook geen gewoonte worden he Knipoog

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:45

Lotje85 schreef:
Ersil: ik kom voor de BBQ wel ff langs jou, want ik weet natuurlijk niet waar Marjon woont. En om nou moeilijk te gaan zitten doen met de weg op 1 of andere manier te zien vinden terwijl ik aant rijden ben, vind ik niet zo'n goed idee. Dan krijg je van die Duitser-acties en laat ik daar nou net een verschrikkelijke hekel aan hebben.

Is het dan goed dat ik dan ook gelijk mee rij?

Lotje85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:46

Hoe bedoel je? Ik even niet snap

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:47

Ehh dat ik met jullie mee rij, gewoon zoals het er staat Knipoog
Ik weet ook niet waar Marjon woont en jullie kome praktisch langs mij Lachen

Lotje85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 23:01

Ow nou vooruit dan hoor Tong uitsteken

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 23:05

Yessss Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 09:30

*Topic flipt*

*LOL*

Dus de 15e om 10:30 verzamelen bij de camping, daarna nog picknicken of niet? (nog geen antwoord gekregen) en zoja, gaat een iemand de broodjes halen of neemt ieder voor zich wat mee? en om 16:00 weer afspreken bij Marjon thuis voor de BBQ?

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 11:01

Jammer dat charlotte niet meer mee kan! Nu heb ik geen fietsmaatje meer! Verdrietig
Leuk dat je meegaat op Andy, marjon, maar ik zou toch graag nog een fietser mee willen nemen Lips are sealed
Clien, zie jij het zitten om met ons mee te fietsen? Schijnheilig

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 11:15

Heranda schreef:
*Topic flipt*

*LOL*

Dus de 15e om 10:30 verzamelen bij de camping, daarna nog picknicken of niet? (nog geen antwoord gekregen) en zoja, gaat een iemand de broodjes halen of neemt ieder voor zich wat mee? en om 16:00 weer afspreken bij Marjon thuis voor de BBQ?

Picknicken lijkt me een leuk idee Ja
Mij maakt het niet uit wie of wat broodjes meeneemt of dat we dat zelf meenemen..

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 11:23

Bij terugkomst op de camping kunnen we dus gaan picknicken, mensen die dat niet willen/geen zin in hebben kunnen al eerder weg. Neem dan dus wel halster + touw mee (die kunnen tijdens de rit ook op de camping blijven liggen) zodat de paarden kunnen grazen en dan zorg ik dus ook voor een ton met water! Ik denk dat het het makkelijkst is als ieder voor zich gewoon wat meeneemt, dan hebben we ook geen gedoe met geld en terugbetalen etc. Tong uitsteken

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 12:36

Citaat:
DEELNEMERS BOKTRIT:
1. Ersilia + Widia/fiets
2. Letizia + Widia/fiets
3. Nathalie + Katinka
4. Samantha + Amay
5. Marjon + Andy

Onder voorbehoud:
Lisa + Useful
Simone + Flyer
Kimberley + Nusanna
Desiree + Rydar
Sita + Amy
Maya + Amanda/Dewi?

Op de fiets:
1. Miranda + Astrid
2. Carolien

DEELNEMERS BBQ:
1. Marjon - Vleesjes
2. Nathalie - Marshmallows
3. Miranda - Frisdrank
4. Conchita - Visspiesjes, drank
5. Ersilia - Stokbrood + Sauzen, monica salade
6. Carolien - Toetje (ijs!)
7. Charlot - Gemarineerde speklapjes
8. Inge - ???
9. Letizia - Chocolade-banaan-toffeetaart
10. Ben - ???
11. Lisa- ???
12. Maya - Visspiesjes, drank

Wie wil de fruitsalade?

Deze lijst zelf aanpassen A.U.B!

Ben fietst niet meer mee, maar wil nog wel naar de BBQ komen als dat oke is?!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 12:54

Uhm ok picknicken... Maareh ik dacht dat de bedoeling was dat we vrij vroeg zouden gaan BBQ-en? Zit wel dicht op elkaar dan vind ik maar goed... Van mij hoeft het dus niet persé.

Wel leuk als Amanda ook komt, halfbroer en zus samen op boktrit...

En ik heb niet alles gelezen maar een strandrit? Ik vat t ff niet meer hoor..

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 13:09

Picknicken vind ik een goed idee hoor. Ja Doen we gewoon niet teveel eten vanwege de BBQ. Picknicken kan natuurlijk ook met cake of iets anders lekkers, hoeft niet persé met broodjes die zoveel vullen.

Ersiel, als ik nog bij jou blijf logeren, hoe moet ik daar dan komen na de bbq?
Of misschien kan ik dan wel met Maya meerijden? Schijnheilig

Marjon; strandrit gebeurt niet, maar we hadden het er over om de dag erna misschien nog een keer te gaan rijden voor de genen die het leuk vinden. Omdat Sita en Maya er dan toch zijn, is het voor hen wel leuk om nog een keer aan deze kant te rijden misschien. Lachen

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 13:10

Miranda, is een goed idee van die halsters enzo Haha!

Neemt ook iedereen zijn digi mee? Haha!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 13:21

Weet ik niet ik zit toch te paard dus wat heb ik dan aan een digi.... Nagelbijten / Gniffelen, met de bbq uiteraard wel.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 13:23

_Marjon_ schreef:
Weet ik niet ik zit toch te paard dus wat heb ik dan aan een digi.... Nagelbijten / Gniffelen, met de bbq uiteraard wel.

Ik neem em mee op 't paard Vork
En daarna met de picknick ook nog, vind wel dat er foto's moeten komen Clown
Misschien wil Clien wel foto's maken met jouw digi als ze toch op de fiets is Lachen

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 14:46

Als Astrid braaf is, kan ik ook wel wat foto's maken vanaf de fiets hoor Ja

Marjon, vrij vroeg BBQ'en? We hebben rond 16:00 bij jou weer afgesproken toch? Dan kunnen we met z'n allen spullen klaarzetten en beginnen etc. we kunnen na de rit, die ongeveer 2 uur duurt toch wel even pauze houden zodat de paarden uit kunnen rusten en wij ook. Inderdaad Nathalie, een cake is misschien wel een goed idee, die wil ik dan best halen Ja

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 14:52

@ Samantha; zou opzich wel langs jou willen fietsen, maar ik weet niet in hoeverre dat handig is Verward
Picknick vind ik prima Ja
@ Charlot: tuurlijk kan je om ons komen, maar passen er dan 5 mensen in jouw koekblik Schijnheilig (ik, jij, Letiets, Maya en dan w.s. ook Nathalie, want die moeten we dan nog ophalen, aangezien die bij me blijft slapen) Tong uitsteken
Ik weet overigens nog wel waar Marjon woont, alleen nummer niet precies Knipoog

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 15:09

Voor Carolien ligt die stal zo ongeveer op de route toch?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 21:08

Jessiejl0ve schreef:
Miranda, is een goed idee van die halsters enzo Haha!

Neemt ook iedereen zijn digi mee? Haha!

Ja natuurlijk Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 21:14

Ik houd nog wel slag om arm mbt Amanda en Amy naar daar te krijgen. Ivo is even weg, dus nog niet kunnen bewerken Clown

Maar, als dat allemaal lukt, dan wil ik trailer bij Minnaar stallen voor die tijd, en dan heb ik natuurlijk gewoon een auto tot mijn beschikking, en dan kan je idd meerijden Nathalie Lachen

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 21:16

Okej Ja

Ersiel, ga je de volgende dag dan ook weer mee rijden op Tink of Widia?

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 21:53

Eh, vind het best hoor Ja

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 00:31

Heranda schreef:
Als Astrid braaf is, kan ik ook wel wat foto's maken vanaf de fiets hoor Ja

Marjon, vrij vroeg BBQ'en? We hebben rond 16:00 bij jou weer afgesproken toch? Dan kunnen we met z'n allen spullen klaarzetten en beginnen etc. we kunnen na de rit, die ongeveer 2 uur duurt toch wel even pauze houden zodat de paarden uit kunnen rusten en wij ook. Inderdaad Nathalie, een cake is misschien wel een goed idee, die wil ik dan best halen Ja

Nou is toch vrij vroeg, 16.00u, als we 10.30 vertrekken, 2 uur onderweg zijn en de paarden moeten nog terug... Ik weet niet of ik dan lang op de camping blijf want t is wel de bedoeling dat ik als eerste bij me eigen huis ben en Andy staat wel zo'n beetje het verst weg.. Weet niet wat Samantha wil?