Hmm meneer was dus niet meer tegen een boom aan te rijden, trouwens, als dat wel lukte, maakt hem geen donder uit, hij rent gewoon door dan. Nee, dan moet je echt een touw om z'n pootjes binden en 'm onderuit trekken. Gelukkig doet hij dit bijna nooit, waar het zo ineens vandaan kwam, is me ook een raadel
ik wil nog steeds graag mee als jullie gaan (op mijn trouwe stalen ros, met mijn camera bij de hand). Maar ik kan niet zo vaak dus rekening met mij houden heeft geen zin =D maar als ik niet op vakantie ben of hoef te werken ga ik mee hoor!
De herfstvakantie komt langzaam maar zeker dichterbij. Ik heb alleen op zondag al iets gepland staan (Brigitte komt Auk op de foto zetten ) verder ben ik iedere dag wel in voor een ritje!
jammer genoeg kan ik niet mee...ik heb namelijk geen vakantie en moet dus elke dag naar school, dus dat wordt hem niet. Volgende keer ben ik van de partij!
Hoi, mij lijkt het ook weer leuk. Pepe krijgt aanstaande donderdag nieuwe schoenen,dus wat dat betreft zou ik kunnen. Maar ik moet wel eerst vrij regelen,dus dat ga ik maandag vragen .Maandag weet ik dus wat meer Groetjes miranda
hoop dat Auk zijn lip dan al enigszins dicht is of dat hij er niks meer van voelt, hij heeft een flinke jaap in zijn bovenlip zitten (aan het hek blijven hangen, de sukkel). De zijringen van mijn hoofdstel hangen ertegenaan..