ik vincent shanna alet judith eva jessica nina lise natasja
alet.. jij wist er al van ik wil je best nog pben hoor als je daar gelukkiger van word met zijn 10en shoppen.. hmm als het er al niet meer zijn (als Marina en Annelieke nog mee willen?)
Je moet te moeilijk doen, helemaal niet voor een 1e keer..shoppen met 10 man lijkt me een chaos..maar wel een gezellige chaos haha. Jullie regelen maar wat je wil, maar niet te moeilijk anders blijf het toch ijdele hoop
Klimmen vind ik standaard, wij hebben op school in 1 van onze gymzalen al een klimmuur
Meivakantie kan ik dus niet en ik gok Marina ook niet. Verder hangt het van de datum af maar jullie kunnen anders gewoon in de meivakantie gaan aangezien ik denk dat wij vrij moeilijk zijn qua plannen....
telkens haken we volgens mij af maar meivakantie wordt het dus niet wegens examenmensen??? we kunnen ook met koningendag afspreken en dan een hele dag iets leuks doen??
of.... de voorjaarsvakantie maar ja die is eigenlijk weer te snel al.
Okie Maarre dan doe je toch dat ene weekend waarin het voor de ene week het laatste weekend van de vakantie is en voor de andere het eerste weekend van de vakantie
Ik weet niet of ik nog kan... Heb wat stoms uitgehaald waardoor ik een flinke tijd straf heb... (huisarrest ) Ben ondertussen druk bezig met vrijkomen op goed gedrag... (bij strafoplegging was de straf tot na mijn examens.. anders ga ik bij de volgende meeting mee.. in de zomer ofzo )