Ik ga vrijdag ook inpakken ja Oh poedersuiker ik moet nog zo'n lensdop voor m'n camera halen.. Die ben ik kwijtgeraakt En zonder dat dopje neem ik die (veeelstedure) camera niet mee haha. Dan maar dat kleintje van me pa meenemen
Ooojee, al mijn rijbroeken zitten nog in de wasmand, ik hoop dat ik dadelijk niet met vieze broeken hoef te rijden, ik ben niet zo'n kei in wassen namelijk...
Wij mogen lekker de beste plekken uitzoeken nananana
kan me niet zoveel schelen bij wie ik lig .. ik vind alles gezellig! het liefst bij mensen die mee ZUIPEEEEE .
maargoed. ik heb een leuke verassing voor je Arletteeeeee ( ofja, ik weet niet of het een leuke verassing is, maar het gaat gewoon niet anders)
weet je nog die witte pony waar jij zonder zadel op hebt gesprongen in de baK? ik denk dat die meegaat naar de veluwe!!
dan neem ik saphira mee:
en dan nemen we ook soraya mee:
dan wil ik best met buitenritten omwisselen want soraya kan dan heel vlug zijn!
dan wisselen we gewoon heel het kamp een beetje af dat jij op saphira gaat en ik op soraya en dan weer andersom enzo!
want soraya is SUPER in de bak ( weet je nog dat jij er zonder zadel mee gesprongen hebt en dat je di eop je stem kan logeren zonder touw enzo).
dit allemaal omdat het alt iets is me die stinkfriezen! ik ben vandaag bij wim geweest om het verhaal van bente te vragen; wim is zo veel over de weg gaan rijden dat gewoon het hele hoefijzer eraf gesleten is!! en nou loopt ie mega kreupel. Wim zei gister dat Dieke het niet had, en dat ie mee op kamp kon, dus ik vandaag op dieke rijden.. hartstikke kreupel! allebij zoiezo al verkeer beslagen in het begin.. en dan heel veel over de weg gaan ( met de kar gaat wim soms een uur over de weg draven!) en eerst bente kreupel ( al bijna een week, maar anders was die zoiezo verkocht) en dieke vandaag in de bak.. in het begin maar een beetje, maar hoe meer ik ging rijden ( hele kleine stukjes draven en rondvragen enzo) hoe meer die kreupel ging lopen! dus ik vanochtend zn been afgespoten en trug in de wei gezet. strx nog even gekeken maar t ging niet weg. dsu toen ben ik naar wim gegaan en die zei: je kunt m zo niet mee naar de veluwe nemen hoor .ik d8 zo.. Jaa, da had ik ook al gezien! had ie ni zo associaal veel over de weg moeten draven!
maargoed dit was dieke: ( de voorste)
ik hoop echt dat je het niet erg vind! ik zou gewoon niet weten wat ik anders moest doen dan soraya meenemen. zou je me vanavond even kunnen bellen?
OHJA noch mal ne frage... eh nog een vraagje dus xD
Welke drank moet ik nog ff meenemen? Ik ga morgen shoppen nl Ik neem sowieso Rode wodka mee En mss safari als mensen dat lekker vinden en voor de rest roep es ff wat. Ik ben niet zo'n drank kenner xD