Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stellert schreef:maar waar is die picknick plaats
stellert schreef:maar dan ga ik nu na stellert
Bonita14 schreef:dus om 9 uur bij reilink
JoyCiej007 schreef:fijnalles mooi rond, behalve dan wie voor wat zorgt qua eten? ieders gewoon eigen broodjes/boterhammetjes whatever mee en drinken, koffie en/of thee zetten we gewoon en nemen we mee in thermosflessen?
Bonita14 schreef:Ik heb misschien zadeltassen mee dus ik kan evt de thermoflessen meenemen
Gelukkig dat dat akkefietje van dat sprinten nu op is gelostHet is in een keer een stuk rustiger, moet ik zeggen
JoyCiej007 schreef:Een vriendin van mij wilde misschien ook wel mee met een verzorg ijslander van haaren heel misschien zou die eigenaresse ook nog met een andere ijslander meegaan, maar dat is nog niet zeker..... ik zal 't wel even laten weten of ze wel of niet meegaat/meegaan.....
JoyCiej007 schreef:Er wordt van gezegd dat dat echt supersnel gaat en heeerlijk zitmaarja, ik heb er verder geen ervaring mee
kimbalover schreef:Marloes gaat niet meer mee, die gaat naar dauwpop dan.
Maar hoelang gaat die rit duren dan en is er al een route?
kimbalover schreef:nee maar zou handig zijn al ik wist tot hoelaat het dan ong is omdat ik opgehaald word en is dan wel fijn voor jan om te weten rond welke tijd ik hem dan bel
JoyCiej007 schreef:ja, ik denk niet dat we langer bezig zijn dan rond half 2 want dat is het nl. echt een soort dagtochtmet de nodige pauzes tussendoor moet zoiets wel haalbaar zijn denk ik zo
Ik zit alleen net te denken; Otje was afgelopen dinsdag uitgeteld, sinds van de week gaat mijn wekker nu s'ochtends altijd om 4 uur, dan kijk ik eventjes of er daar al wat te zien valt... Het is een kwestie van 1 a 2 dagen schat ik, het zal gauw komen.... Maar vaak gaat ze gelijk met de eerste hengstigheid na het veulenen met veulen en al naar de hengst op eh, 'huwelijksreis', zoals ik dat altijd noem, voor een aantal weken om gedekt te worden.... ik zal eens met de eigenaar overleggen, zou een beetje jammer zijn als dat net in de periode van onze rit valt hemaarja, dat weten we natuurlijk tegen die tijd pas...