Mamma en zwangerenmeeting Zeeland 8 of 9 april as.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 14:50

ach er niet uit zien is het ergste niet, misschien kom ik morgen dus weer met een mitella-kind, zij gaat vanavond oefenspringparcours doen op een manegepony .... arghhhhhhhh .... dus ik zal vanavond wel weer bij de eerste hulp post zitten, en morgen met gipskind komen ....

Anna heeft weer koorts Maar prop er morgen wel een zetpil in... ben het zoooo zat, pufjes mee, zetpillen mee, en gassen maar !!!!!

Tot morgen

Joyckuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 15:53

Guccio: Nee ik neem aan van niet, ik ben zelf helemaal niet nerveus voor morgen! De meeste van jullie heb ik al gezien dus waar zou ik me druk over maken *enige angst is in de verkeerde trein zitten *

Maar, Jari was vanmorgen helemaal fit! Hij sliep zelfs alvast uit voor morgen! Tot kwart over 8 sliep hij nog

sonjabelgium

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 17:51

guccio schreef:
Mooi, mag hij franse zenders in tv inprogrammeren want geloof ook niet dat wij die erop hebben staan, we kijken er iig niet naar
Palmpje klaarzetten of moet ventje terugrijden??

Met Inge gekletst Vent zal met plezier je TV programmeren hoor En ongetwijfeld dat een palmpje wel erin zal passen maar zeker niet speciaal voor hem gaan halen hoor! Hij drinkt kraanwater ook

Inge die al Lot en Joost is tegengekomen

En Jari is er weer boven op

guccio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 18:06

hey hallo,

nog geen bibbers??
Zal zo is in de koelkast bij mijn ouders kijken of ze een palmpje overhebben want boodschappen gaan niet meer gedaan worden...

MootjeK

Re: Mamma en zwangerenmeeting Zeeland 8 of 9 april as.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:37

Ladies, ik ga naar een housewarming vanavond en kan dit topic dus niet meer lezen. Dus mocht er nog iets veranderen in de planning, dan ben ik op mijn mobiel bereikbaar (iig Delias en Joyce hebben mijn nummer). Ik zal morgen voor ik vertrek nog wel even proberen te kijken hier.
Fijna avond en tot morgen, ik heb er heel veel zin in!

guccio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 20:49

Oh oliebol helaas Palmpje vergeten
Hebben gewoon bier en kraanwater is toch voldoende

Mootjuh,. neem aan dat er niets meer veranderd en anders hebben we wel een smsboom nodig om iedereen te waarschuwen!
Veel plezier vanaaf!!
Ik ga douchen en me mooi maken

*broertje vraagt zich af of het mogelijk is dat ik nog mooier wordt *

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 22:06

Meiden, tot morgen!

Joos is nog bij mijn moeder, ben kapot na vandaag en heb mijn knie lichtelijk geblesseerd (zachtjes uitgedrukt)

Maar ik ben er gewoon hoor!

Inge_83

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 01:11

Misschien ben ik er een beetje laat mee, maar achter miniatuur is een kleine parkeerplaats waarvoor je niet hoeft te betalen (aan de voorkant is betaald parkeren, al weet ik niet of het ook op zondag geldt).
Tot straks iedereen.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 07:16

Meiden, ik zit met een groot probleem. Mijn knie is drama en ik kan er met geen mogelijkheid op staan. Heb zomaar een voorgevoel dat ik straks enkeltje EHBO mag doen.

Ik sms naar Steef of het gaat lukken ja of nee. Sorry!

nienke1208

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 08:07

hey meiden!

heel veel plezier vandaag!!!

jeetje leo, heb ik wat gemist?? wat is er met je knie??

guccio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 08:46

Leo wat is het met je knie??

Ik ben nog lichtelijk dronken en kom ook. Chris wil vast wel je rolstoel duwen (heeft ook 2u slaap achter de kiezen, heeft hij wat om aan vast te houden ) en een vrijwiller voor Joos is ook zo gevonden

*rent ondertussen naar tasje om te kijken naar sms*
*bedenkt zich dat ze met haar alcoholpromilage beter niet kan rennen en gaat op het gemakje de trap af heel goed aan de leuning vasthoudend *

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 09:36

oliebol mensen, ik kan wel janken!

Ga nu HApost bellen.

Otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 09:54

guccio schreef:
Leo wat is het met je knie??

Ik ben nog lichtelijk dronken en kom ook. Chris wil vast wel je rolstoel duwen (heeft ook 2u slaap achter de kiezen, heeft hij wat om aan vast te houden ) en een vrijwiller voor Joos is ook zo gevonden

*rent ondertussen naar tasje om te kijken naar sms*
*bedenkt zich dat ze met haar alcoholpromilage beter niet kan rennen en gaat op het gemakje de trap af heel goed aan de leuning vasthoudend *

Drankorgel

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 09:56

Gekke meid is het!

Otje, jij komt dus ook niet. Jammer, maar dan meeten wel binnenkort wel een keer weer. Ik ga zo naar huisartsenpost met mijn knie, eens kijken of ik kan autorijden en zo niet moet ik hubby van Steef oppiepen.
Wat een schatten zijn het toch!

Otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 10:31

zou je dat wle doen, om met steef in de auto te kruipen

ja mensjes ik heb afgebeld, Anna had gisteren al hoge koorts maar ik dacht wat zetpillen erin en morgen afwachten, maar vanochtend om 7 uur begon ze de dag met 38.9 .. ik durf het niet aan, ondanks het mooie weer, we zitten toch voornamelijk buiten ... en ik kan morgen geen vrij krijgen, dus ze moet naar het KDV ... WE blijven dus thuis....

had jullie zoooo graag willen ontmoeten

Saskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 21:09

Zo dames, ik ben weet thuis We hadden na de meeting nog eendru kmaar leuke familiedag voor de boeg. Het was allemaal erg geslaagd. Ik ben heel blij dat ik naar Middelburg ben gegaan (hoewel ik op de terugweg wel een uurtje of tweeënhalf heb mogen kachelen ivm afgesloten weg )Maar goed Gelukkig had ik de auto van van hubbie dat scheelt cruisecontrol en tomtom die me erg goed hielpen Karsten achterin die heel mooi steeds deed Heeerlijk

Foto's komen nog, ik ben nu erg moe. De meiden liggen nèt pas op bed en zelf ga ik ook zo.

Hubbie heeft ook een heel fijne dag gehad haha, met PSV, "kampioenen, kampi-kampioenen " Ach, ik gun het hem

*kopieert gauw en gooit dit bericht ook bij het meeting topic ertegenaan

Joyce, ik ga NU de tas openmaken samen met Bob Ben benieuwd Leuk Ik laat je gauw weten of het gaat passen En wanneer je tas weer jouw kant op komt

Ot, ik kom gewoon een keer extra bij jou langs, als ik weer eens een keertje in Delft ben Gaat nog wel een tijdje duren ben ik bang. Ik denk pas na Kenia

EDIT: nou vergeet ik nog dag te zegen

Doeidoei!

Steef, wat waren jullie trouwens helder na maar 2 uur slaap
Lot, hoe is het met de bult van Joost Lief kereltje is het!
Nog een fijne vakantie Lot en Arieke (+kidzz en hubbies )
Leo, succes met je knie meid!!
Inge, bedankt voor het Karsten-sitten en opruimen Nog leuk geweest bij Jan Smit?
Sonja, wat heb je toch een super lieve kinderen!! En een erg aardige man! Misschien niet zo'n opruimerd, maar hij lijkt me wel erg lief voor jullie
Nadia, ik heb je lekker toch een paar keer op de foto :p
Chantal, wat een lekker ventje heb je toch en nu al zo groot Leuk!
Vanessa, ik heb je weinig gesproken Doen we gewoon nog een keer over Toch?
Monique, Karsten heeft het nu nog over Thijs Vraagt waar zijn vriendje is
Nadien, volgende keer gewoon bij jou
Vania, ik heb gemist waarom jij niet kon komen Was jammer Volgende keer beter?

Ik taai af dames

sonjabelgium

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 22:47

Steef : hubby heeft palmpje niet gemist, het was een heel gezellige dag en ik wil je nogmaals bedanken voor jullie gastvrijheid Hoop dat het puin nog meevalt Met maar twee uurtjes slaap de vorige nacht zit je niet echt op puinruimen te wachten hé

Leo voor de knie ... dacht al van wat loopt die vreemd

Wil in het bijzonder ook nog Lunawijffie bedanken die me gruwelijk verwend heeft
Otje voor het pakje en m'n dochter heeft niet één van de blaadjes die Aurelie uitgekozen had voor haar! Bijna niet te geloven maar echt waar! Jammer dat jullie er niet konden bijzijn, veel beterschap voor Anna
Ik zit nu aan een bakkie dampende Max Havelaar MangoSinaasappel met dank aan Chantie. Muisjes een beetje doorspoelen Slurpt en verbrand 'r bakkes bijna ... nog even wachten dus Bonbons blijf ik netjes af vandaag Als m'n huisgenoten lief zijn ga ik zelfs delen

En toen kwam ineens de grote verdwijntruck van Lame en Teriema en Saskia met hun kids (en hubby-teriema) ... jammer, had nog willen hun heselen ook met m'n geflits Joostjes bult hopelijk niet te erg? Jee wat huilde dat mannetje hard zeg Zo zielig

Heb een paar foto'tjes ook
Hoe pak ik dit aan? Quinten krijgt post Provider zou mama's dataverkeer niet grappig vinden hahaha En mijn provider ook niet, zo weer op slowband terrecht komen
En wat doe ik met de anderen? Vermoed dat de mensen waarvan ik foto's heb dit wel weten? Doormailen en op welk adres (niet alle adressen kunnen de originele bestandsformaten ontvangen)? MSN'en?? De "modellen" kunnen dan zelf kiezen welke foto's ze laten zien Bokt "bommen" met 200+ foto's zou een tikkie uh associaal zijn anders

Bedankt dames voor de erg fijne dag Gaat nu verder bakkie leegslurpen, temp is net goed nu Heerlijk Abi komt ook net melden dat echt wel slaaptijd is

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 09:03

Goeiemorgen.

Ik ben helaas niet naar de meeting geweest , pas om 6 u wilde iedereen na het feestje zijn kop houden en slapen en om 10 over 6 was Iluna wakker! Dus ik had niets geslapen en dan kwam er nog eens bij dat er 2 kerels heel erg vervelend deden en rond een uur of half 5 heeft Daniël een 'duwtje' gekregen en toen gingen ze lekker volwassen vechten! (kerel had het erg verdiend maar dat doet er niet toe, is niet echt bevorderlijk voor de sfeer!)

Ik heb wel een traantje weggepinkt gisteren, ik vond het namelijk heeeeeel erg jammer, want ik had me er erg op verheugd, maar ik vond het niet verantwoord om met 2 kids over de snelweg te gaan als ik mijn ogen niet kan openhouden!

Ik hoop snel foto's te zien!

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 09:23

ja dames volgende keer bij mij

ik wilde sonja zo graag ontmoeteN!! waarom weet ik niet. maar dat wilde ik graag

maar helaas.. volgende keer beter..
en nu fotos!

Nadia
Oppermuts

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 10:52

Foto's zijn aan t uploaden...

Nadia
Oppermuts

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 11:34

Zoooooooooooooo.....

Afbeelding
Meet Vanessa en hubbie (hoe bedoel je een kleine lens op het fototoestel )

Afbeelding
En meet Cyril....

Afbeelding
De eerste kennismaking van de "boys"

Afbeelding
Mama loves Thijs...

Afbeelding
De eerste keer buiten voeden...

Afbeelding
Blof gaf een spetterende show weg....

Afbeelding
Jari MOEST dansen...

Afbeelding
En met de ballon spelen....

Afbeelding
Dan heb je na al dat spelen geen zin om te lachen....

Afbeelding
Maar Jari moet lachen...

Afbeelding
Dimara weet niet zo goed wat ze er allemaal van moet vinden....

Afbeelding
Check me tanden!!

Afbeelding
Sonja d'r camera zit vastgegroeid....

Afbeelding
Ik met Quinten...

Afbeelding
Saskia met Karsten...

Afbeelding
De hele "GanG" bij elkaar....

Ik vond het onwijs gezellig en misschien van de zomer bij mij op t strand???

nienke1208

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 11:35

jaaa volgende keer bij nadine!! dan kom ik mee!!!

Nadia
Oppermuts

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 11:48

Nadine???
Ik is Nadia hoor...

guccio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 12:19

He naad leuke picca´s, die van Dimaar in de wagen is lief
(leuke bijnaam ook trouwens Naadje )

Vond het ook supergezellig, puinruimen heeft hubbie gisteravond gedaan terwijl ik Joyce wegbracht. Daarna ben ik snel naar Bokt gerend en heeft hij nog gedweild. Huisje blinkt weer

Volgende meeting idd van de zomer en bij Nadine of Naadje maakt mij niet uit

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 12:20

Lunawijffie schreef:
Nadine???
Ik is Nadia hoor...

mijn post hoger ff lezen