Anouk - SnowyloverMarion - Masbelcindy - cinvaroJennifer - Jennifer Kim - DamiroSusan-_Suus_Avelien - avelienvdJoyce - happyjoycedan gaan we dus met deze heen denk ik .. gaat suus nou dan ook mee ofniet?
ja weet niet maar me moeder zei dat ik beter dinsdag al kan reserveren. Dus mensen afzeggen kan nog tot morgen middag 3 uur. En idd susanb ga je nog mee? 20 euro ben je zowieso kwijt
jammer ... maar okee.. uhh suus wou je nog mee??we kunnen ook wel een keertje iets anders doen wat voor jou misschien ook gezelliger is ?
Mijn vader komt straxX trug.. Ben namelijk net wakker Maar miss kan K ookj wel met iets anders meej Als meer vabn mijn leeftijd meej gaan
Anouk - SnowyloverMarion - Masbelcindy - cinvaroJennifer - Jennifer Avelien - avelienvdJoyce - happyjoyceOke we blijven met 6 man over. Tot vrijdag half 7.
helaas dnek ik niet dat ik kan... zit dan in Hoogezand. Maar mischien kan ik de auto mee! Zal ik anders avelien bellen als ik toch mee kan??
heey meiden, baal zo dat ik niet mee kan! Ze belde net van me werk... en heb voor zaterdag ook al nee gezegt dus moet vrijdag wel gaan.Heel veel plezier! liefs...ooh jah, heb al tegen anouk gezegd, keer filmavond bij mij lijkt me ook wel gezellig, en kost nix!
Jaja... vanavond is het zover Maar misschien is het handig te weten onder welke naam je hebt gereserveerd Anouk. Is wel zo makkelijk voor degene die er als eerste is