En hart van nederland, naja spoort niet hoe dat gezegt werd

Ga jij ook morgen Top ?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TopVictory schreef:op de markplaatsen staan ook al advertenties ja.
En ook ik blijf het raar vinden dat werkelijk waar niemand het paard heeft gezien.
Maar 1 dingetje wat weer super is, ik heb yorin Fm gemaild en ze hebben me terug gemaild dat ze graag helpen zoeken, en die bereiken veel publiek
pfff maar Hart van Nederland, te erg voor woorden, ze vonden iemand die bierdopjes verzameld bv beter om naar te kijken dan een vermist paard!!!!
Heb Femke net nog aan de telefoon gehad en ze wisten dus nog niks, de tweede nacht gaat hij straks in , meid sterkte hoor
Citaat:maar kun je niet ook de jagersvereniging laten zoeken, die honden kunnen mss op basis van een geur dat paard vinden...
Nancy_evita schreef:ik kreeg een ideetje uit een ander topic;Citaat:maar kun je niet ook de jagersvereniging laten zoeken, die honden kunnen mss op basis van een geur dat paard vinden...
Zal dat gaan lukken?
Nancy_evita schreef:Heb ze nog maar een mailtje gestuurd dat het helemaal geen goede reclame is voor hun tv zenderwe hebben ze al platgebeld
levi schreef:Nancy_evita schreef:we hebben ze al platgebeld
Heb ze nog maar een mailtje gestuurd dat het helemaal geen goede reclame is voor hun tv zender