Bokt meeting friesland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

araber

Re: Bokt meeting friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 11:06

er komt een nieuwe keuken alles moet geschilderd worden nieuwe vloed nieuwe tegels in de badkamer en in de keuken en de wc trouwens,nieuwe gordijnen en heel erg veel kleine dingen die vervangen moeten worden veranderd.

dus nog wel wat werk vrees ik
als je nou boodschappen gaat doen met je moeder gaat je moeder lekker boodschappen doen kom jij gezellig koffie/thee drinken haha

gr chantal

araber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 11:27

iemand zin in een ritje trouwens die een paardje heeft? Of eentje wilt huren bij mul ofzo??(moet ik even kijken hoe ik daar kom) weet niet of je zomaar een paard kan huren daarzo? Maar om de omgeving een beetje te laten zien??

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-05 12:36

haha is goed joh
Ik wil best met je paardrijden, heb alleen geen paard, en ik ben eigelijk ook niet zo heeeel vaak in die bossen daaro geweest, alleen wandelen, dus die routes ken ik wel

araber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 17:07

Frouk schreef:
haha is goed joh
Ik wil best met je paardrijden, heb alleen geen paard, en ik ben eigelijk ook niet zo heeeel vaak in die bossen daaro geweest, alleen wandelen, dus die routes ken ik wel

misschien dat je ergens een paardje kan huren?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-05 17:56

jah wieweet
K weet niet of jij toevallig tegen die tijd bij die manege mulder kan informeren?
K zit nogal krap in tijd met school enzo...

linsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 13:57

Sorry.... ben ik weer! Tijdje niet meer op bokt geweest! Maar Lars ik wil best een keer met je een buitenritje maken! Wanneer kom je weer!? (ohw... zondag.... was er toen ook een meisje met een pony en een chagrijnig hoofd!? Grote kans dat ik dat was....... zwaar weekend gehad! )

araber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 23:59

ja zou wel kunne was trouwens grote pony/klein paard zou het eigelijk niet weten was er met mn vriend lange jongen ben zelf klein. Maar is goed kom per dec dus dan kunnen we wat afspreken!

linsie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 20:51

Okay!! Ik zie je vast wel us een keer! Ben er bijna elke dag... dus dat moet goedkomen!

araber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 13:15

ja is goed,ik kom ook iedere dag dus dan komen we elkaar vast wel tegen lijkt mij haha nou ja spreek me maar aan of ik jou natuurlijk weet niet echt hoe je heet dus dat word misschien iets moeilijker