Tinkermeeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welke datum prikken we?

Poll eindigt op

zaterdag 25 juni
7 (10%)
zondag 26 juni
12 (17%)
zaterdag 2 juli
7 (10%)
zondag 3 juli
15 (22%)
zaterdag 9 juli
11 (16%)
zondag 10 juli
16 (23%)

Totaal aantal stemmen: 68

dobbel

Re: Tinkermeeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 23:13

Spetter schreef:
Jeetje wat een gedoe zeg. Ik ben een redelijk actief tinkerprater en ik vindt het wel leuk dat ook andere tinkergekken komen. Dapperdier en Dobbel bijvoorbeeld praten al lang mee in het tinkerwereldje en die wil ik ook wel eens in het echt ontmoeten. Ook de nieuwe mensen wil ik wel meeten. Ik vind het niet leuk dat er mensen nu het gevoel krijgen niet welkom te zijn. Als het echt zo'n besloten club moet blijven vraag ik me af of ik me er wel prettig bij zal voelen als ik weet dat anderen niet welkom zijn. Zet me nog maar niet vetgedrukt op de lijst, ik kijk het even aan hier.
Cindy

Ja cindy ik dacht zelf ook wel dat ik allang mee prate maar ja zal wel niet lang genoeg ik had jullie allemaal erg graag in het echt ontmoet en dat geld voor iedereen binnen en buiten TP als het maar tinker gekken zijn.
Maar ik ga niet ergens heen waar ik het gevoel heb niet welkom te zijn, daar pas ik voor. Even goede vrienden verder Haha!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 23:36

Dobbel en Dapperdier. Jullie bedoel ik ook niet. jullie zijn ook al een tijdje op Tinkerpraat. Ik bedoel dat nu hier mensen reageren die daar nog nooit zijn geweest en die het wel en wee(en dat is af en toe nogal wat) van de TPpraters niet weten. Jullie zijn wat mij betreft welkom, maar dat is mijn mening. Ik lees ook altijd mee, maar reageer ook niet altijd. Soms gaat het wel erg hard. Misschien is de titel nog verwarrend, maar op TP is dat moeilijk bij te houden wie er komt, dus vandaar dat het hier gestart is. Ik zie wel wat het wordt.

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 23:47

Bonte schreef:
Dobbel en Dapperdier. Jullie bedoel ik ook niet. jullie zijn ook al een tijdje op Tinkerpraat. Ik bedoel dat nu hier mensen reageren die daar nog nooit zijn geweest en die het wel en wee(en dat is af en toe nogal wat) van de TPpraters niet weten. Jullie zijn wat mij betreft welkom, maar dat is mijn mening. Ik lees ook altijd mee, maar reageer ook niet altijd. Soms gaat het wel erg hard. Misschien is de titel nog verwarrend, maar op TP is dat moeilijk bij te houden wie er komt, dus vandaar dat het hier gestart is. Ik zie wel wat het wordt.

Sorry maar hier moet ik even op reageren...
Dus je mag eigenlijk alleen komen om dan te gaan praten over waar jullie op bokt ook altijd op praten en mensen zoals ik(die dus niet of weinig) in dat topic poste mogen dus niet komen, omdat wij niet weten waar jullie het altijd over hebben.
Saai hoor als je altijd alleen maar over het zelfde praat.
Het is toch ook leuk om ervaringen uit te wisselen met iemand die je nog niet kent?
Ik mag en wil ook niet (meer) komen maar toch wilde ik dit even kwijt.

Ik ga dit topic verder niet verpesten dus veel plezier op jullie (praat) meeting Nerd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 00:08

HO!

*Steekt hand op, en andere er overdwars tegen. TIME OUT!*

Ik wil even melden dat ik niet meer kom, maar dat heeft niks te doen met de huidige redenen. Totaal niet. Ik heb besloten niet meer te komen vanwege de hoge treinkosten voor mij, en toch ook de drukte waar ik mij niet op mijn gemak meer voel door m'n handicap.

Ik wil nog even kort en duidelijk stellen. Relaxx... Waarom zou dit een meeting zijn die beladen is, van die mag wel, en die niet en vol regels zit? Het is begonnen als een Tinkerpraat-meeting, Jean heeft zich opgeworpen als degene die de plaats aanbiedt etc. Sox heeft zich opgeworpen om het topic en poll voor de datum te maken. Ik heb me opgeworpen voor een lijst van wie er komen, en wie wat meeneemt etc. Maar daardoor ben ik of Sox niet de organisatrice... Me dunkt dat dat eerder Jean zal zijn doordat zij de plaats beschikbaar stelt.

Ik kan me de stemmen voorstellen als er mensen zijn die het graag Tinkerpraatmeeting willen houden, omdat er toch wel diep op bepaalde stukken ingegaan wordt. Persoonlijke teksten, persoonlijke gesprekken etc. Dat vormt toch wel een beetje een band.

Ik kan me ook voorstellen als "nieuwelingen" denken, heey leuk, een hoop tinkereigenaren, BBQ, gezellig! Zo leer ik nieuwe mensen kennen. Kan me ook voorstellen dat die zich een beetje aangevallen in de zin van niet welkom, omdat ze nog niet, of niet intensief (genoeg?) op Tinkerpraat meekletsen.

Ik ga niet, dus ik heb geen stem van spreken, maar anders nog eens inventariseren wie wat wilt, en dan idd wat de meeste stemmen willen? Een meeting moet bovenal leuk en gezellig zijn... En ik lees nu alleen maar wrevel en ergernis... Gaat dat dan over zijn met die meeting? Gaan jullie dan niet naar elkaar kijken, van die wilde eigenlijk niet dat ik kwam etc.... Vermaak je je dan nog wel?

Succes met het eruit komen!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 00:09

Bonte schreef:

Bonte het sloeg ook niet op jou maar op sox, ik vind de reactie nogal heftig het gaat hier om net of ik altijd wat afzeg of iets dergelijke ze kent me niet eens en ze heeft nog nooit haar best gedaan of intresse getoond dus ja wie de schoen past trekt hem aan.

Nu ik deze post wilde verzenden zag ik de posts van Boya en Dobbel. Het verrast me niet dat zij zich weer afmelden. Tinkerpraat is dan wel een topic op een openbaar forum maar wel een topic waar je je nogal intensief mee bezig moet houden om enige binding te krijgen met de betrokken mensen. Je weet wat van elkaars achtergrond en je maakt makkelijker contact dan dat je er zo invalt.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 00:14

eeuhm, ik wil even zeggen dat ik vind dat niemand kan zeggen wie wel en niet hoort te komen, behalve jean want het is haar erf. Lachen

bij nader inzien had dit als tinkerpraatmeeting misschien niet in het openbaar gemoeten, dit is wel gebeurd dus ook de minder bekende, of nieuwelingen zijn ook enthousiast en is dit een leuke kans om zich er tussen te mengen.

nadeel kan zijn voor de nieuwelingen, dat er al 'kliekjes' zijn gevormd omdat we wel van elkaar weten wanneer we ongesteld zijn of welke relatieperikelen we hebben...

ik vind het jammer dat het zo moet ontaarden... het lijkt verdorie NST en IC wel... Whoosh!

ophouden nu, iedereen is welkom en we maken er gewoon een leuke dag van!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 00:16

Weet je wat het is maya ik en dapperdier voelen ons wel aangesproken ik ben ondertussen bijna 2jaar lang actief op bokt, praat ook al lang mee maar alleen minder intesief als anderen ben daar niet eens de enige in maargoed en dan vind ik het erg jammer dat er zo gereageerd wordt.

Kijk dat er mensen zich nu bij TP zich gaan aanmelden om te kunnen komen is ook een beetje onzin maar goed ik vind niet dat je mensen daarom kan weigeren.
Je hoeft niet met idereen te praten die er is datkan waarschijnlijk niet eens dus ik snap ook niet waarom er zo druk over gedaan wordt.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 08:30

hahahaha Pellie, dat is net wat ik ook dacht..."het lijkt NTS en ICS wel" Haha!
Dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Moet wel eerlijk bekennen...ging hier net heen om me ook op te geven, maar dacht na het lezen van enkele laatste pagina's ook "ik ben ook niet actief genoeg denk ik op Tinkerpraat". Lees wel elke dag mee, reageer ook af en toe, maar zo vaak als de meesten doen dat lukt me gewoon niet. Het gaat te snel Haha!

Mocht ik welkom zijn Tong uitsteken Knipoog ... dan bij deze...kom ik ook!!!

Maak dan wel een t-shirt met de foto van Indy...Indiana Jones erboven en Annemarie eronder! Haha!

Zo...en nu aan de slag hier op m'n werk!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 08:45

Hey luitjes...

Ik zou niet willen zeggen wie wel en wie niet mogen komen. IJ, Dobbel, Dapperdier, om er een paar te noemen, zijn toch bekende namen die ik regelmatig eens voorbij zie wandelen op TP.

Er geven zich nu echter ook mensen op die graag willen komen, begrijpelijk Knipoog , maar die geen idee hebben wat er speelt op TP. De TP-ers kennen elkaar inmiddels een beetje, niet irl, maar toch... Als je van jezelf al weet dat je totaal niet op de hoogte bent van het wel en wee van de "harde kern", organiseer dan zelf een meeting op bijvoorbeeld een keuring. Kans is er dat je het helemaal niet naar je zin hebt op een meeting waar we irl onze TP bespreken...

Maya.... Waar zou je vandaan moeten komen op 3 juli? Mischien kun je met iemand meerijden? Daarnaast, niet te bang zijn voor drukte, we zullen vast niet met z'n 20-en allemaal tegelijk praten Knipoog

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 08:51

Gut, ik loop weer eens achter hoor! Heb heel dit topic nog niet gezien... Ik zou ook graag komen, maar heb eerlijk gezegd geen zin en tijd om dit topic helemaal door te spitten. Het is op 3 juli bij Jean (waar is dat precies)? En wat moet er mee genomen worden?

Wat het wel/niet verwelkomen van mensen. Wat mij betreft moet lekker iedereen komen. Als je wilt dat er alleen TP mensen komen moet je ff een moddie PBen om de titel te wijzigen. Dan is het meteen duidelijk...

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 10:02

Chubby schreef:
Er geven zich nu echter ook mensen op die graag willen komen, begrijpelijk Knipoog , maar die geen idee hebben wat er speelt op TP.

Hm, ik denk dat je je daar wel eens in kunt vergissen.
Er zijn volgens mij vrij veel mensen die wel meelezen maar weinig reageren.
Het gaat dan ook erg snel op TP.
Mij té snel om te reagen bijv.
En ja, ik voelde me persoonlijk aangesproken door deze zinsnede. Knipoog

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 10:34

IK wil even nog reageren op iedereen die een menig heeft over wie er nu wel en niet 'mogen' komen

Wat vind jean er eigenlijk van...........of heb ik daar overheen gelezen Bloos

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 10:51

tarmine schreef:
IK wil even nog reageren op iedereen die een menig heeft over wie er nu wel en niet 'mogen' komen

Wat vind jean er eigenlijk van...........of heb ik daar overheen gelezen Bloos

Wat mij betreft mag iedereen komen. Maar dan heb je kans dat diegene die niet zo 'thuis' zijn op TP zich toch iet wat buiten gesloten kunnen voelen als er een bepaald onderwerp tijdens de meeting wordt besproken die 'bekend' is op TP maar niet bij de niet-TP. Snappen jullie me nog? Haha!

En idd, wat vind Jean er van? Zij is degene die al die mensen gaat ontvangen.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 11:14

Citaat:
Wat mij betreft mag iedereen komen. Maar dan heb je kans dat diegene die niet zo 'thuis' zijn op TP zich toch iet wat buiten gesloten kunnen voelen als er een bepaald onderwerp tijdens de meeting wordt besproken die 'bekend' is op TP maar niet bij de niet-TP. Snappen jullie me nog?

Precies wat ik bedoel!!

Citaat:
Hm, ik denk dat je je daar wel eens in kunt vergissen.
Er zijn volgens mij vrij veel mensen die wel meelezen maar weinig reageren.

Dat zijn dus mensen die wél een idee hebben wat er speelt op TP.. Knipoog

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 11:38

Voor de liefhebbers: ik heb thuis nog een (ik meen) 2 liter fles sangria staan waar dan alleen nog fruit bij in moet.
Liefhebbers? Haha!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 11:40

Haha!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 11:40

Ben echter de BOB....

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 11:41

Haha, zou wel willen maar ook mijn tuf moet heel thuis komen... Haha!

Chantaljamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 11:42

Zal ik dan in ieder geval fruit mee nemen wat er in kan??

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 11:45

Chubby schreef:
Ben echter de BOB....

Me too maar er zijn vast wel liefhebbers Knipoog
Ik zal van de week nog eens even bij ons in de Lidl kijken...... misschien dat ze nog een paar van die flessen Sangria hebben staan Vingers aflikken

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 14:06

Ik ben het met Cindy en Pellie eens. Jean is de enige die hier recht van spreken heeft, het is haar erf! Het is toch alleen maar gezellig dat er meer mensen interesse hebben? Om hoeveel compleet nieuwe mensen gaat het nu? Hooguit 3? Ik zou ze graag ontmoeten in ieder geval.

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 14:12

Hai ik weer....

Na een nachtje slapen en weer even met frisse moed het topic geopend te hebben.
Wat maya zegt is helemaal waar. We moeten vooral niet de sfeer verpesten en dat is/was ook helemaal niet mijn bedoeling. Ik voelde me gewoon aangesproken en zocht duidelijkheid over wat de bedoeling was van de meeting.

Die heb ik nu gevonden, blijkbaar ben ik welkom en ik zal dan ook nog steeds met liefde en passie komen.

Signe.

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 14:20

Gelukkig Signe! Ik wil je nu wel eens in het echt zien hoor Tong uitsteken

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 14:21

Leuk Signe!

Diny, als jij ook gaat kunnen we misschien carpoolen?

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 14:30

Prima, alleen staat Vasthi die week bij The Offspring en weet ik niet of ik haar op 3 juli al weer kan ophalen. Ik ga wel overleggen met Nadine en dan hoor je het nog wel.