. Ik weet dat de lessen altijd van tevoren betaald moeten worden, maar weet niet of dat hierbij ook zo is. Ik denk gewoon van tevoren. Maar d'r zal daar toch wel iemand rondlopen waaraan je het kan vragen denk ik? Nog 1 nachtje slapen
Zin in!! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik weet dat de lessen altijd van tevoren betaald moeten worden, maar weet niet of dat hierbij ook zo is. Ik denk gewoon van tevoren. Maar d'r zal daar toch wel iemand rondlopen waaraan je het kan vragen denk ik? Nog 1 nachtje slapen
Zin in!! josientjuhh schreef:kost een paard of pomy huren 20 euro ?!
dat is wel heel erg veel zeg

) en dan ook nog eens 3 verschillende rose, maar t erge is, al die lieve zoete kleurtjes had ik(op babyblauw na dan
) 'alvast' gekocht voor mn zwarte merrietje, maarja tot zij onder t zadel kan is Q slachtoffer haha ben nml echt helemaal fan van die lieve kleurtjes geworden

en ff kijken welke auto ik nou mee kan nemen(iig de bus als mn moeders auto niet mee kan dus ik ben er sowieso bij, op 1 ijzer en met 1 brokkelhoef maargoed dat geeft niet, maandag komt de smid)

Sando schreef:josientjuhh schreef:kost een paard of pomy huren 20 euro ?!
dat is wel heel erg veel zeg
10 euro per uur, is normale prijs denk ik.....

Renske20 schreef:het regent...heeeeel erg hard! zelfs mn hond wilde niet naar buiten
maar regen of niet, ik ben er morgen bij!!!