Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarijeR schreef:mandy_b_s schreef:wij hebben gisterenmiddag op de bus edaan. Ondeer naam van mevr. I.D. de Roo
Dat is lekker op tijd...
Het geld had gisteren binnen moeten zijn.
Ik zal morgen bij de slager kijken of ik eventueel maandag het aantal personen door kan geven. Dat is het uiterste wat ik kan doen.
Ik heb dacht ik toch duidelijk diverse keren gemeld dat ik niet zomaar een hoop geld voor kan (en wil) schieten en wanneer ik bij de slager het aantal personen door moet geven.
En anders is het toch echt te laat...
Dan zal ik het meteen terug storten zodra het binnen is.
De PB met o.a. het rekeningnummer is 9 mei verstuurd en dat zou voor iedereen voldoende tijd moeten zijn om het over te maken.
Cassidy schreef:Je hebt gelijk Marije, en ik hoop dat deze irritatie nu niet de reden is dat je het nooit meer gaat organiseren?
MarijeR schreef:Zal ik van te voren op een aantal Amerikaanse MB zetten dat er weer wat te waken valt?
MarijeR schreef:Zal ik van te voren op een aantal Amerikaanse MB zetten dat er weer wat te waken valt?
hoera schreef:De mensen die met eigen vervoer komen hoelaat verwacht je die Marije ?
Gwen schreef:Nienke heeft al ge-pbt dat ze graag mee wil rijden vanaf Assen. Sjoert en Kimmes, moet ik voor jullie de andere twee plekjes reserveren?
Nienke schreef:
Sjoert ik denk dat ik jou op Hengelo al wel zie toch?