dagje western rijden bij Rossworld (drenthe)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xXGRIETJEXx

Re: dagje western rijden bij Rossworld (drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 23:09

Jammer genoeg heb ik er geen filmpje van anders had ik jullie mee laten genoeten, moet wel zeggen me vriendin heeft een foto met haar mobiel gemaakt toen, en nou werkelijk ut zag dr niet iut, zie je ut voor je iemand van 1,80 op een shetje van 1.00 ze hadden me metteen wel afkunnen voeren ivm dierenmishandeling.

Headline is bezet door MOI Tong uitsteken
Hahaha nee hoor ut maakt me echt helemaal niks uit, al moet ik achteraan tuffen op die shet Haha!

Ennuhh hoe ik erop kom????

Hmzzz je ken me beter vragen hoe kom ik dr weer af Tong uitsteken

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 23:17

Zo ben ik vorige week op Hester gestapt, kon het niet laten Bloos
Heb haar zelf toen ik nog een minimeisje was beleerd heel wat jaren geleden.
Nu ze weer bij ons stond wilde ik kijken wat ze er nog van kon, dus eerst verzorgstertje dr opgepleurd.
Ging helemaal prima, en toen begon het te kriebelen. Ik zei tegen verzorgstertje dat ik dr wel van de wei terug naar de stal zou rijden.
Dus ik hup op de shet Hester.
Ging best leuk, ik kwam op het erf voor stal aan riep tegen het broertje van mn vriendin : Kijk eens!
Hij lachen en vragen of ik er ook mee draven kon, natuurlijk kon ik dat, dus ik draaf een rondje.... Toen had Hester het bekeken en zette ineens een sprint richting de staldeur, die erg smal en zeer laag is...
Gelukkig reageerde ik nog vrij snel en heb ik haar nogal lomp omgetrokken en gepord met mn benen, anders had mn gezicht nu een heel modern modelletje gehad denk ik Haha!

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 00:09

Ik zou commentaar geven op die laatste zin van je maar nee hoor meiss ga je niet meer plagen Lachen

Idd die shetjes kunnen echt knap irri zijn, je moet soms echt knap voorzichtig zijn met wat je doet, want anders.....
Ze kunnen bijna nog beter bokken als sommige paarden hahaha.
Maar het zijn en blijven zeer coole beesten!

mloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 00:25

hahahaha het kost idd heel veel zelf beheersing om geen reactie op die laatste zin van sanex te geven.

Heerlijk al die shet acties! maar ze kunnen ook bokken als de besten alleen ziet het er niet zo huge uit al die paarden van 1.80. en je blijft er beter op zitten.
ik heb wel een keer gehad op een ijslander die bleef maar bokken, stijgeren, bokken stijgeren, sprintje trekken. hij had het helemaal zitten dus nja ik val er na een scherpe bocht af. ga er weer op lig er weer af. een les later lag een vriendig van me dr af, in een hindernis en die pony stond me toch trots en eigenwijs toe te kijken... Tong uitsteken

maar je hebt er dus wel een foto van? geweldig!! nooit meer weg doen!!

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 00:48

Owwww ja ik ken die actie van dat een knol je dom gaat staan aankijken.
Ik ben nu bezig met een jonge Fries die een beleerprobleem heeft (lees niet kunnen opstappen) maar ja Grietje wilde ff iets te snel in het begin dus meneer bleef lekker staan ik ga vol goede moet zitten, hij bedenkt zich niet, pakt ut bit vast en halum dat kreng dus ik wilde um de bocht doorsturen maar ja hij had ut bit dus vast dus ik kon niks, 1 voet in de beugel een zadel dat iets opzij hong en meneer richting een hoek toen kreeg ie dus in de gaten dat ie met zon honge snelheid niet zo krap door de bocht kon dus zette ie de handrem dr maar op, en aangezien ik met 1 been in de beugel zat niet veel grip had aan een scheef zadel en had het niet door dat ie ineens op de ho ging vloog ik er met een boog vanaf tegen ut stroomdraad omhoog (gelukkig stond dit eraf)
Ik lag daar, paard dendert verder, maar ja aangezien ik zo dom ben om nooit met cap te rijden en ik viel op een of andere manier ff iets verkeerd en kon nog niet gaan staan want dan begon alles te draaien, beest hinnikend eens, komt in een vliegend tempo op mij af, ik me handen al voor me hoofd (zag hem namelijk al boven over mij heen komen) blijft ie een meter voor mij staan, hoofdje komt naar beneden, kijkt ie je met 2 grote bruine ogen aan, snuifd je een keer in je gezicht, echt met de woorden van aaaaahhh please vergeef me dit deed ik niet met opzet, nah dan ben ik alweer verkocht he!

Overgens, het gaat nu super met die fries, kan er al los op stappen en draaf aan de longe, hij heeft absoluut geen evenwicht en alleen draven (dus zonder dat ie aan de longe zit) durft ie nog niet.
Hier zijn we druk op aan het trainen en als de draf er goed evenwichtig inzit dan gaan we bezig met het galoperen

mloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 10:37

hhahahahahahaha oeeei niet slim om op zo'n beessie zonder cap te gaan.
naah ja idd dan ben je boos op een paardje, of je ligt daar op de grond te lachen. en dan komt ie zo naar je toe... Lachen `naahhh
dikke snuit in jou gezicht dat onder het zand zat of nie?

hoe oud is dat friesje?

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 11:32

Nee hij had een lekkere witte mond dus kreeg lekker kwijl om me gezicht heen.
Hij is nu 5 jaar, lekker jong nog dus.

Ja zonder cap rijden, ik weet het het is dom, maar ik vind die caps zulke ondingen he :S
Als ut aan mij lag waren die dingen nooit gemaakt.

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 13:57

mloesj het is 17,50

en ik rij ook mee vanaf het station Haha!

mijn digi camera neem ik ook mee
volgens mij kan ik dan 300 foto's maken Tong uitsteken

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 13:59

Ik neem mijn digi ook maar mee, 30 fotos moet genoeg zijn, en ach de anderen die fotos maken, wil ik natuurlijk ook zien Tong uitsteken

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 14:14

jaah ik ga d'r gewoon een paar op bokt zetten en de rest stuur ik dan wel via msn of via mail naar iedereen toe Haha!

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 14:18

Doen doen doen!!!

Trouwens het valt me op dat het steeds de zelfde mensen zijn die in dit topic reageren, anderen die meegaan banketstaaf niet echt mee, maar ja misschien ligt ut aan mij en ben ik teveel vrij en heb teveel tijd over maar goed hahahaha

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 15:04

ik heb nu lekker vakantie Haha! Haha! Haha! Haha!

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 15:10

Heb nu gelukkig iets minder moeite om op bokt te komen, maar nu weer heel erg druk.

Heb er ookal veel zin in. Ben zelf niet zo groot (ong. 1.75m.) dus hoef niet op zo´n grote. Ben zelf nogal gek van Fjordenpaarden en dat zijn ook geen mega knollen, haha. Heb ervaring met allerlei paarden met verschillende karakters. Nu wil ik wel eens op een echte brave knol. Lekker relaxed 2 uur rondhobbelen. Beetje kletsen, van de omgeving genieten en lekker lachen...

Doe gewoon een stretchspijkerbroek aan. Gelukkig ben ik geen kleumer! Mijn lange waxjas erover heen en dan hou ik het wel warm. Neem toch maar wel even handschoenen en een sjaal mee.

Ik zal nog even afspreken met Brammetje hoe we het gaan doen. Verder ga ik ook wel langs het treinstation. Kunnen er altijd nog mensen met me meerijden als het nodig is.

Als het net zulks weer is als nu (zit achter het glas op kantoor in de zon, kon ik nu maar lekker buiten zijn Huilen ), dan doe ik het ervoor.

Neem een wegwerpcamera mee (als ik hem niet vergeet) en we gaan zekers veel foto´s maken en uitwisselen. Wil er ook veel foto´s op mijn site hebben staan. Wie weet wordt het dan ooit nog eens wat, haha.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 20:19

Waah ik ben een bikkel!
Vanmiddag anderhalf uur te knol gezeten met maar 1 broekje, 1tje maar Tong uitsteken En dan niet eens een stevige spijkerbroek, nee een pietluttig rijbroekje...

WOAH! ( ik wil een bikkel-smilie, iets in de vorm van een gorilla ofzo Haha! )

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 20:38

you go bikkel Tong uitsteken

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 21:38

Hmzzz 1 broek maar, was ut niet vet koud???
Ik heb de hele dag lekker binnen gezeten, was me veel te koud om naar buiten.

IK WIL ZOMERRRRRRRRRRR............!!!!!!!!!!!!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 21:43

Nee had het niet koud, heb zelfs mn jas uitgetrokken omdat ik het warm kreeg tijdens het rijden.
Heb nog 4 stallen uitgemest, gereden, hooi van zolder gehaald, pony buiten getoiletteerd en zelfs nog in de wei gezeten ( op een emmer, dat wel ) om veulenbeest en de rest te bestuderen en op foto te zetten ( foto's in ITP Knipoog )

Had het pas koud op de terugweg op de scooter, toen begon de duim van de hand waarmee ik gas gaf te bevriezen, niet grappig

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 22:49

Hehe, meneer is eindelijk weer ind egelegenheid om ook ff weer op internet te komen. Zal ik Essent (@home) een bloemetje sturen voor deze gelegenheid?

Wat ik aantrek weet ik nog niet, wie dan leeft, wie dan zorgt. 1 ding is zeker, het word een broek Clown Haha! (zonder string eronder) Knipoog

Er was ook iemand met een heeeeleee grappige vraag. Iets over parkeren dij station Assen. Verward Resultaat na 10 pogingen: Gestoord Scheelt wel dat het in het weekend is, maar kan dus het beste parkeren bij Automat (is een shop in autoonderdelen en zit aan het spoor) dat is een grote ruime gratis parkeerplaats 20 m vanaf het perron. Mensen die met de trein komen dus perron aan de noordkant verlaten. (parkeerplaats is dus aan de noordzijde van het station)

Voor de duidelijkheid, ik heb een donkerblauwe Ford Transit Connect.

Ik heb het al wel door, het gaat een feest worden. En wat kleding betreft, volgens mij komen we er straks allemaal aan als michelinmannetjes Haha! Haha!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 22:53

Ikke niet! ( ik zoek nog steeds een gorilla-bikkel-smilie Haha! )
Arnoud, wij gaan als bikkels voorop, laat de michelinnetjes maar achter ons aankachelen, kunnen we ook nog een beetje wind vangen voor ze Tong uitsteken

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 23:35

Heeeeej dat is een super id Sanex Haha!
Mag ik dan precies achter jullie rijden???
Krijg je weinig wind tegen mee aan Tong uitsteken
Of tussen jullie in nog beter, houd iemand de wind van voren tegen en iemand de wind van achter Tong uitsteken

Hahaha nee hoor ik overleef ut wel (ga zaterdag ervoor wel ff aan de jagermeister, word je wel warm van Tong uitsteken)

Arnoud, stuur maar in naam van ons allemaal een bloemetje met de hatelijke groetjes van het RossworldBokt Team, met de woorden ze vinden jullie niet meer lief omdat ik niet op Bokt kon komen Tong uitsteken

mloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:29

woow even een dagje aan gezellige kletspraat gemist.

arnoud je meende t toch niet heah? dat je geen string aan doet? een beetje man........ Haha!

maaruh dan komen blondy_love, simo, en ik om 1 uur naar t noorden waggelen. En wij zijn wel herkenbaar in stevige chaps en rijbroek/spijkerbroek gestoken Lachen
Oe als jullie nou een uber groot spandoek maken met: RosworldBokt Team. Kijk das nou nog us krantenberichten trekken. en dat zou een beter krantenbericht zijn dan: 11 mensen onderkoeld opgenomen in het ziekenhuis te Assen na een buitenrit.
toch? Knipoog

maaaarruh oke BLONDY_LOVE dan zie ik jou zaterdag en dan stappen we zondag met zn 3e op de trein. de treinreis is wel 16.80 geloof ik dus ook daar even rekening mee houden.

tot vanaaf mensen!! Haha!
is t bij jullie ook zo mistig. man t is net een horror film hier buiten...brr

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:48

mistig Verward
hier schijnt het zonnetje Tong uitsteken
arme mloesj Ach gut
niet bang worden heh van die horror film Tong uitsteken

mloesj ik heb geen kortingskaart dus voor mij is het 28,10 Boos!
hopen dat m'n vader het betaald
anders betaal ik het gewoon zelf
ik moet en zal in assen komen Bloos

ik denk dat jullie ons wel zullen herkennen
want er zullen niet zo heel veel mensen ik rij kleren rondlopen Tong uitsteken

ik zie je zeker zaterdag mloesj Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

baay

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:35

Wahahah dat spandoek van Mloesj is zeer goed bedacht (ga er gelijk in maken) vet groot in de Leeuwarden Courant idd Tong uitsteken

Maar ach zal wel wat meevallen, ik ga zowiezo niet verkleumen want ik doe 2 broeken aan met daaronder een maillots.
Muts onder de cap, sjaal, en moffen niet te vergeten.
3 paar sokken aan en 2 truien, nou als ik dan nog onderkoeld raak :S

Trouwens ik en me pa zijn net ff naar Drachten geweest (28 feb) houd ons inet op omdat we graag ADSL willen, hebben we dat vandaag maar ff geregeld, op sommige plekken was het echt vet mistig en kon je werkelijk geen hand voor ogen zien.

Ik ga hard bidden dat we mooi weer krijgen de 27ste, doen jullie mee??
Owja ben trouwens niet christelijk ofzo hoor:P

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:51

xXGRIETJEXx schreef:
Wahahah dat spandoek van Mloesj is zeer goed bedacht (ga er gelijk in maken) vet groot in de Leeuwarden Courant idd Tong uitsteken

Maar ach zal wel wat meevallen, ik ga zowiezo niet verkleumen want ik doe 2 broeken aan met daaronder een maillots.
Muts onder de cap, sjaal, en moffen niet te vergeten.
3 paar sokken aan en 2 truien, nou als ik dan nog onderkoeld raak :S

Trouwens ik en me pa zijn net ff naar Drachten geweest (28 feb) houd ons inet op omdat we graag ADSL willen, hebben we dat vandaag maar ff geregeld, op sommige plekken was het echt vet mistig en kon je werkelijk geen hand voor ogen zien.

Ik ga hard bidden dat we mooi weer krijgen de 27ste, doen jullie mee??
Owja ben trouwens niet christelijk ofzo hoor:P

jaaaaa ik ga mee bidden
_/-o_

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 11:52

heey waarom doet die smilie het niet Boos! Boos! Boos!