Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dosi schreef:Hallo allemaal, ik ben dosi (Simone) en ik ben bijrijder voor Yus.... Leuk idee zeg die buitenrit en dan ook nog met setjes, hahahhaha. Nou ik neem mijn lichtblauwe setje wel mee hoor Moosie..... en dan kan Do wel in stijl, want die heeft dezelfde kleur rijbroek..... Oja en ik heb nog zo'n kleur bodywarmer, dan kan je die ook wel aan en rijden wij ook nog een beetje in stijl.......
Anique_Vaandrig"]
nee maar simone moet natuurlijk uit rotterdam (of was het nou den haag?) komen. en ineke2 komt met GijsenKim en de paardjes vanuit Rotterdam evenals Marrie, maar vanuit Rotterdam zullen er denk ik weinig problemen zijn!
zou wel leuk zijn, als Bernhard over Abtswoude komt
[/quote]
Ja dat snap ik ook wel
[quote="Anique_Vaandrig schreef:nee maar simone moet natuurlijk uit rotterdam (of was het nou den haag?) komen. en ineke2 komt met GijsenKim en de paardjes vanuit Rotterdam evenals Marrie, maar vanuit Rotterdam zullen er denk ik weinig problemen zijn!
zou wel leuk zijn, als Bernhard over Abtswoude komt
casanova schreef:helaas heb ik geen blauwe kleding voor mijzelf,ik pas nog maar 1 rijbroekzwart en heb twee bruine paardenjassen,sorry.
smithsgirl:wat voor kleur is kakelbont?