Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GillyZidane schreef:Waar hier verschrikkelijk op verkeken word is dat het enige wat aangemeld is rassendefile is. ik heb pas 1 officiele per mail voor een show gehad... verder is het alleen maar rassen...
dus dat het oneindig veel shows zijn is zeer zeker niet waar.
risje schreef:Tussen springen en dressuur volgt er een rassendefile waarin zoveel mogelijk rassen worden gepresenteerd. Later op de dag kan er een ras worden uitgepikt, laat ik bijvoorbeeld de haflinger nemen. Er zijn al een aantal mensen gewest ide met hun haffie willen komen. We zouden bijvoorbeeld in een aparte show kunnen tonen hoe veelzijdig dit ras is en wat je er allemaal mee kan doen. Leuke zou dan helmaal zijn als het ras wat we voor deze specifieke show nemen ook meedeed in het wedstrijd programma. Wat vinden jullie daarvan?
Jigger_lief schreef:hee,
Margon en ik regelen het strodorp, maar kan iemand uitleggen wat dat precies inhoud, wat we moeten regelen enzo?
alvast bedankt
ps: Krato helpt ons ook mee ! is dat goed
Krato schreef:Jigger_lief schreef:hee,
Margon en ik regelen het strodorp, maar kan iemand uitleggen wat dat precies inhoud, wat we moeten regelen enzo?
alvast bedankt
ps: Krato helpt ons ook mee ! is dat goed
En Jigger_lief helpt mij mee met het programmaboekje
Jigger_lief schreef:Margon zou mij zowiezo al helpen , dat stond geloof ik pagina terug of 2!
Maar misschien vind ze die andere functies leuker, dat weet ik niet...ik zal haar wel even naar dit topic sturen
risje schreef:Hebben jullie al idee-tjes over het strodorp?