Straks Almelose Ruiterdagen,wie komen er allemaal?

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AlexAuto

Berichten: 366
Geregistreerd: 22-06-03
Woonplaats: Vriezenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 12:36

JodyB schreef:
Maar misschien dat ik bij iemand kan slapen? Lovers
Dan maken we er gelijk een meeting van Tong uitsteken


In de scoutingblokhut is nog voldoende ruimte? Haha!

Ik ga daar ook maar slapen aankomend weekend

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 12:40

Een vieze dek bende Haha! jammer hopelijk volgend jaar beter Haha!

RTM
Berichten: 6132
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:02

Wanneer komt eigenlijk de uitslag van gister op de site te staan?

_Jody_

Berichten: 2641
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 14:08

umh Verward das erg aardig aangeboden OK dan! maar ik slaap liever bij een meisje als je snapt wat ik bedoel Ach gut

_Jody_

Berichten: 2641
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:52

niemand??? Huilen

hobbelheks

Berichten: 8846
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:09

misschine kom ik vanavond na mijn werk nog wel ff kijken op het ruiterbal Lachen

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:10

Nope ik niet ga vanaf naar de les Haha!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:38

*Tequila* schreef:
Wanneer komt eigenlijk de uitslag van gister op de site te staan?


Ja dat wil ik ook graag weten!!

Enne, hebben jullie op de ARD-site het nieuwsbericht over mij gelezen? Haha! Tong uitsteken

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:47

De foto van Mazzel en mij in de Paardenkrant na de ARD:

Afbeelding

Haha!

Karin

Berichten: 65340
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:57

Mooie foto Sjaan! Cool

Ik heb de PK nog niet gezien, ligt bij mijn ouders, zie 'm straks wel. Lachen

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:47

Zooo, net terug uit Almelo...
Ik was daar met een vriendin die mee reed in het Z2. Had 4 proeven en een kur gepland maar zijn door het noodweer uiteindelijk maar 2 proeven geworden. Woensdag zou ze er 2 rijden. Helaas beide na 3 uur, maar toen is alles afgelast.
De proef van donderdag zelf afgezegd, de ringen zagen er werkelijk niet uit.
Vandaag heeft ze er 1 geprobeerd, maar het is werkelijk verschrikkelijk, de paarden glijden tot aan hun knietjes weg of verdwijnen opeens een halve meter omlaag omdat de diagonalen ook niet echt meer te rijden zijn. Uitgestrekte draf..wie durft dat risico nog te nemen? En boven alles...waar kan er nog ingereden worden?????
Nee, de kur van morgen hebben we afgezegd, Makepeace had vandaag al een ietwat warm been. Het risico op "echte" blessures vermijden we liever.
Helaas missen we wel het ruiterbal dit jaar, daar hebben we toch een beetje naar uitgekeken, maar aan de andere kant wilden we toch ook wel weer eens douchen Knipoog

Complimenten voor de organisatie trouwens. Er mocht met allerlei bescherming gereden worden, met regenjassen ook en een witte broek was niet meer verplicht (waren toch binnen no time zwart).
Bij de stallen werd hak afval gestrooid om de grond nog begaanbaar proberen te maken, maar dat was dweilen met de kraan open. Gelukkig stond er de hele dag een enorme Jeep klaar om de trailers uit de smurrie te trekken!! Nee, aan de organisatie ligt het niet, die hebben hun best gedaan!!!!!!!

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:48

He Sjaantje...,

Is dat gras op die foto Knipoog
Dan is die foto niet van de laatste 3 dagen, hahahahaha.

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 13:25

Uhm dat is gras ja Haha! Maar het springterrein valt toch wel mee, of is er wel gesprongen in deze dagen?

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:51

Zo ben ook terug van de Almelose Waterdagen..... mijn hemel wat een zooitje.
Modder, regen, weilanden die er niet meer uitzagen....
Ben woensdag 1x gestart tot op mijn onderbroek nat geregend die meiden dinsdag nog wel gestart en vanaf woensdag hebben we het opgegeven.
Gisteren een vriendin nog 1 poging gedaan...... sliding links, sliding rechts..... niet eens een galopje eruit kunnen persen want het was geen doen.

Ben blij dat ik weer thuis ben..... wat een armoede... bah....

Kan ook even het woord Almelo niet meer horen........ maar verder was het leuk...... vooral de terugreis....... OK dan!

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:22

Jammer hoor van zo'n concours, zoveel mensen die van ver weg komen en die dan niet eens kunnen rijden. Ik hoop dat het volgend jaar beter weer word!

Karin

Berichten: 65340
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:28

Er mag met beenbescherming en regenjassen worden gereden, en ook zijn witte rijbroeken niet meer verplicht. Toch wel fijn dat de organisatie zo meedenkt! Lachen

Vandaag was het hier schitterend weer, op zich wel fijn voor de laatste twee dagen. Nadeel is alleen dat die modder dan meteen zo ongelijkmatig opdroogt. Anyway, het springen gaat morgen iig door, een stalgenootje van mij zit in de finale van het B maar 9 uur is mij iets te vroeg om te gaan kijken. Knipoog

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:03

Ja je mag met alles rijden, maar ik zet de benen van mijn paard niet op het spel .... dat er mensen zijn die het wel doen moeten zij weten..... het is jammer van zo'n groot evenement, wij moeten idd 3 uur rijden voor we er zijn en dan van de 8 starts er 2 kunnen doen..... het springveld zag er nog idd netjes uit, vanochtend ook lekker zitten genieten.

Alex... leuk he met je fototoestel spelen..... zag je vanochtend zitten met digi... en maar je ogen gericht op dat leuke vrouwtje langs de kant met dat witte jack en herdershond gni gni........

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 20:05

Ruiterdagen zijn bijna voorbij, ik was er elke dag wel te vinden in het ringmeester hokje bij de Z ook soms bij de B.
Heb tequila gemeet leuke tink heeft ze.

En Anke van de Akker ook gemeet in helaas wat vervelende omstandigheden, nog sorry dat ik zo slecht aanspreek baar was

Maar deze ruiterdagen zijn voor mij wel de vernaaiste ruiterdagen ooit *zucht* niks zat mee, maargoed volgend jaar beter Scheve mond
morgen ringmeester ik ook bij de Z van half 9 tot half 1 Lachen

En waar is de boktcamper ofzo??
nog nooit van gehoord Verward

AlexAuto

Berichten: 366
Geregistreerd: 22-06-03
Woonplaats: Vriezenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:14

Nimmedor schreef:
En waar is de boktcamper ofzo??
nog nooit van gehoord Verward


Die bokt-camper weet ik wel te vinden! OK dan!

Hehe, ik kom vanavond nog wel ff op bezoek Lachen


Heb ook nog gereden op het paard van Nameless, was wel leuk

Liselot

Berichten: 32219
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:25

ja alex dat ging netjes!!! haha, wilde vic Knipoog

gisteren (vrijdag) had nameless 2 proeven gereden in de blub. paardje is het gewend dus hij liep er weinig anders om. resultaten: 162 en 167 punten.
savonds om 10 uur kregen we te horen of ze mee mocht doen aan de finale en ja hoor, mevrouw had een plekkie veroverd met haar springknol Haha!
vandaag dus de finale gedaan en dat ging echt super, de bodem was ook weer netjes opgedroogd. met als resultaat dat ze 6e was van de 16 in de finale. de finale werd dubbel gejureerd, de ene jury had 158 en de andere 173 (ja bij iedereen was er zoveel verschil)
echt wel super dus voor zo'n derde concours met een zogenaamd onbetrouwbaar paard Knipoog

tantethee
Berichten: 4110
Geregistreerd: 31-12-03
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:59

het was 163 en 167 punten hahaha maar mijn springknol deed het super
tussen alle dressuurknollen... ben echt heel trots...

_Jody_

Berichten: 2641
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 23:36

Vond je paard het rollen in de modder lekker? Tong uitsteken

KazimirOrryS

Berichten: 1056
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Niftrik, bij Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 00:08

Karin schreef:
Yup, daar. Het eerste kampeerterreintje rechts als je vanaf de hoofdweg komt. In feite naast de juryparkeerplaats. Lachen


Volgens mij ben ik dan scheel ofzo heb helemaal niks gezien. Rolleyes Die Bakason vrachtwagen wel maarre ja ik stond toch echt op die camping Verward Rolleyes

KazimirOrryS

Berichten: 1056
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Niftrik, bij Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 00:14

Nimmedor schreef:
Ruiterdagen zijn bijna voorbij, ik was er elke dag wel te vinden in het ringmeester hokje bij de Z ook soms bij de B.
Heb tequila gemeet leuke tink heeft ze.

En Anke van de Akker ook gemeet in helaas wat vervelende omstandigheden, nog sorry dat ik zo slecht aanspreek baar was

Maar deze ruiterdagen zijn voor mij wel de vernaaiste ruiterdagen ooit *zucht* niks zat mee, maargoed volgend jaar beter Scheve mond
morgen ringmeester ik ook bij de Z van half 9 tot half 1 Lachen

En waar is de boktcamper ofzo??
nog nooit van gehoord Verward


Ja jou heb ik gezien!! Vrijdagnacht ofzo dacht ik Schijnheilig toen ik daar liep met Davey. Wat was er gebeurd dan die avond?? Ennuh volgens mij heb ik jou niet zien zitten als ringmeester bij de Z Bloos

KazimirOrryS

Berichten: 1056
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Niftrik, bij Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 00:20

En trouwens bij mij ging het niet zo lekker Boos! mede dankzij de lekkere modder. 1e dag had ik 180 en was ik 5e Haha! Een goed begin dacht ik zo. Volgende dag werd het afgelast jammer genoeg. De dag erop had het dus al superveel geregend gelukkig moest ik 's ochtends en was de modder nog niet zo in elkaar gereden dus toch nog 179 punten waar ik heel tevreden mee was Lachen . Toen had ik vrijdag 165 punten maar ja ik kan het mijn paard niet kwalijk nemen vond nog dat hij redelijk door liep. En vandaag(gister) dacht ik het nog een keer te proberen maar had ik beter niet kunnen doen mijn paard kwam gewoon echt niet door de modder heen de ringen waren echt super slecht en overal gaten enzo en hij wilde gewoon echt niet meer dus helaas 153 punten Boos! . Jammer dat ik deze week zo heb afgesloten maar ben supertrots op mijn paardje!