JodyB schreef:Maar misschien dat ik bij iemand kan slapen?![]()
Dan maken we er gelijk een meeting van
In de scoutingblokhut is nog voldoende ruimte?
Ik ga daar ook maar slapen aankomend weekend
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ook soms bij de B.
leuke tink heeft ze.

Nimmedor schreef:Ruiterdagen zijn bijna voorbij, ik was er elke dag wel te vinden in het ringmeester hokje bij de Zook soms bij de B.
Heb tequila gemeetleuke tink heeft ze.
En Anke van de Akker ook gemeet in helaas wat vervelende omstandigheden, nog sorry dat ik zo slecht aanspreek baar was![]()
Maar deze ruiterdagen zijn voor mij wel de vernaaiste ruiterdagen ooit *zucht* niks zat mee, maargoed volgend jaar beter![]()
morgen ringmeester ik ook bij de Z van half 9 tot half 1
En waar is de boktcamper ofzo??
nog nooit van gehoord
toen ik daar liep met Davey. Wat was er gebeurd dan die avond?? Ennuh volgens mij heb ik jou niet zien zitten als ringmeester bij de Z
mede dankzij de lekkere modder. 1e dag had ik 180 en was ik 5e
Een goed begin dacht ik zo.
Volgende dag werd het afgelast jammer genoeg. De dag erop had het dus al superveel geregend gelukkig moest ik 's ochtends en was de modder nog niet zo in elkaar gereden dus toch nog 179 punten waar ik heel tevreden mee was
. Toen had ik vrijdag 165 punten maar ja ik kan het mijn paard niet kwalijk nemen vond nog dat hij redelijk door liep. En vandaag(gister) dacht ik het nog een keer te proberen maar had ik beter niet kunnen doen mijn paard kwam gewoon echt niet door de modder heen de ringen waren echt super slecht en overal gaten enzo en hij wilde gewoon echt niet meer dus helaas 153 punten
. Jammer dat ik deze week zo heb afgesloten maar ben supertrots op mijn paardje!