Ik kende Claudia uit de 2e groep (geen bokker) dat is een ex-collega van mij. Haar nieuwe paard kende ik nog niet. Erg leuk dier.

Ik was ook behoorlijk onder de indruk van Rinaldo, wat een mooie vos is dat.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Spirit schreef:Ja dat was volgens mij Cinzano.
Rinaldo is echt een mooi paard geworden! Een hele verandering sinds drie jaar geleden (toen hij nog maar drie jaar was).
Ik was degene met de witte Kappa pet, donkergroene rijbroek en donkerblauwe jas. Ik stond meestal bij het hek de bak in, of ik was in de kantine.
casanova schreef:tyrza heeft goede punten bij me aangekaart qua rijden,3 dingen waar ik mee aan het werk kan maar (opbouwende kritiek)van het uur krijg je 2 x aandacht.vooral in mijn galop heb ik hulp nodig maar dat kwam helaas niet ter sprake.het was voornamelijk stap en draf(ook bij de andere groepen).wat mij vooral opviel in de eerste groep,daar reden twee jongere meiden(op tjody en de schimmel),ze kregen dan bijna 20 minuten geen aandacht en bleef hun ponys tot uitputting en verveling doorrrijden over de hoefslag in afwachting weer van hun aandacht,misschien ''vergaten'' of durfde deze dames geen rustpauze voor hunzelf en de ponys in te lassen,dat had tyrza best kunnen zeggen.
op het moment dat hun ponies weer aan de beurt waren waren ze wat uitgeput en tegendraads.
casanova schreef:
cinzano herkende ik(trouwens mooie trailer),maar ze leek erg zenuwachtig en in haar zelf.
Billy schreef:Ik denk dat de accomodatie ook niet ideaal was voor een boktmeeting.
Je stond in kleine groepjes ver van elkaar af.