Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EMMAxSAMMY schreef:wat een leuke merries rolinda!! heo groot zijn ze?
ik heb helaas ook geen trailer.. zou er wel 1 willen kopen.. maar mis ook een rijbewijs en geschikte auto hiervoor.
rijbewijs is ook wel te halen maar ja, nieuwe auto?? liever niet..
mijn vader wilt misschien 1 of 2 keer per jaar mij naar een wedstrijd brengen maar daar houd het wel bij op helaas.
Citaat:Hoppit - Magali - Leersum - pony Dora - buitenrijden/academisch & RR/mennen
SteffiiY - Steffie - Nieuwegein - 3 merrie's - dressuur
Geerte - Geerte - Zeist
Nanne02 - Nanja - Renswoude - 3 mini ponys - /
SaskiaB - Saskia - Leusden - fjord Sjors - recreatief
Bommeltje_ -Hilde - Rhenen - Verzorg ijslander - recreatief
Melisding - Melissa - Vianen - 1 ruin Farlant - dressuur
_yvonne- Yvonne- Maarsbergen - 1 paard 3 pony's Overberg
DarkCupid - Fabienne - Maarsbergen - 1 paard in Woudenberg - Dressuur/ springen/ recreatief
EMMAxSAMMY - Emma - Utrecht (zuilen) - pony in Maarssen, paard in Nijkerk - springen en dressuur
Sweetgirl1 - Patricia - Nieuwegein - Geen eigen paard/verzorgpaard ( Wel opzoek )
Britt_sisi- Britt - Utrecht - geen paard
ArankaM- Aranka - Utrecht - Kwpn merrie - recreatief
SusanH- Susan - Veenendaal - 1 paard, Chaplin du Keske Z - dressuur en recreatief
Sterre34 - Sem - Maarssen - haflinger
Mandarijn - Claudia - Amersfoort/Driebergen - Haflinger & Shet - dressuur/nh
Wilmatj - wilma - benschop - 6 paarden/ponys - dressuur/recreatief
Saaams - Samantha - Soest/Baarn - connemara Beauty - allround.
Dropneus95 - Lisa - Nieuwegein - tinker en shet - recreatief
xJikke - Jikke - Utrecht - x - x
Calanddra - Jennifer - Hilversum - 2 tinkers - recreatief
xZiva_ - Jerney - Culemborg -shet en bijrijdpaard bwp (in hei en boeicop), stage in vianen.
Lillian__ - Lillian - Wijk bij duurstede - Shetlander Floris en bijrijdpaard Tinker Angus - werkzaam in nieuwegein
Seni - Angelique - Leerdam - geen eigen/verzorgpaarden meer - maar wel een hele toffe hond en kat!
_Dreamer - Franka - Maarssen - KWPN merrie en Golden Retriever
Animal - Elise- Zuilen- geen dieren helaas
Chiave - Chiave - Bunschoten - Geen paarden op het moment, wel andere leuke beestjes.
Benthhh - Benthe - Maartensdijk - Wave, paint x fries, 2 doggos > een kortharige teckel en een bastaardje
Miiej - Michelle - Utrecht centrum -
Noukie - Utrecht Oost - 1 paard, voornamelijk dressuur
Straww_ - Eva - Utrecht (Hoograven) - 1 ruin, Kenzo - recreatief dressuur
Antics - Maike - Amersfoort - bijrijdpaard, haflingermerrie Ginny, hond (Tibetaanse Terriër) en kat (Britse Korthaar) - Recreatief en NH
theadora99 - Thea - Amersfoort - rijd op de manege - 1 hond (vuilnisbak) en 3 katten
duplo - Mandy - Hilversum - Bijrijdpaard in Hollandsche Rading - recreatief, NH, buitenrijden - 1 poes
Kitlover- Suze- Wijk bij Duurstede - bijrijdpaard in doorn (waar Magali ook staat- recreatief western/dressuur, buiten rondcrossen en begonnen met mennen.
Amburtjoz - Amber - Utrecht LR - geen paard
plutolover schreef:ik heb ook me eigen trailer, maar ga er eigenlijk nooit mee na het bos, heb bos om de hoek haha. want hele lange bosritten kan ik toch niet meer maken met me hafje ivm atrose.
maar kan altijd een keer ergens na toe.. maar ik ben goed in verdwalen.. dus wil best keer de trailer pakken maar dan wel met iemand die de weg kent haha
Melisding schreef:Voor de springruiters:
We hebben het laatste weekend van maart springwedstrijd in Hagestein en 25 t/m 27 mei springwedstrijd met selectie voor Outdoor Gelderland.
Ik zit dan op het secretariaat dus wellicht dat ik dan een paar van jullie zie
Straww_ schreef:Wat gaan jullie hard! Hier helaas geen trailer, maar goed, op mijn gup kan ik ook nog niet rijdeniemand die in de Lage Vuursche rijdt? Ik ga daar wel eens wandelen met Kenzo en kan soms een paard lenen van een vriendin voor een buitenrit.