DanielleB schreef:Flessuh schreef:nee dan is volgende week wat te snel.. nog niet resultaat bij elkaar getraind Had je toch ff eerder moeten beginnen.. Al moet ik geloof ik deze week alle lekkere dingen even laten liggen Nou ja enige tijd blessure gehad dus tja
Alik schreef:Ailill schreef:Zit wat in dat mag ik dan wel hopen ja naast vleeskeuring ook nog worstkeuring?
Citaat:naast vleeskeuring ook nog worstkeuring? Natuurlijk, niet eerlijk als jullie een vleeskeuring kunnen doen en wij niks
Maar heeel misschien als alles toch wat anders loopt dan kan t wel alleen kan ik pas later aanschuiven haha
Thenexttry schreef:Maar heeel misschien als alles toch wat anders loopt dan kan t wel alleen kan ik pas later aanschuiven hahadoedatmaar
Sure_lee schreef:Ailill, ga jij ook mee? Ik heb ff je profiel gespiekt..Jij mag naast mij.... of op me.. Zal ik maar dweil meenemen voor al het kwijl
Haha ga echt wel m'n best doen.. alleen is wel een moeilijk weekend haha..Vrijdag beginnen met carnavallen met de partybus zaterdag was t eigenlijk ook de bedoeling maar dat moet ik nu dan even kijken hoe of wat..Zondag carnaval maandag werken en savonds tot 2 uur snachts werken achter de bar met carnaval.. dinsdag werken en savonds nog even carnavallen....Daarna ben ik 3 weken dood
Degenen die vanuit Leeuwarden komen, willen die nog carpoolen? Voor mij het makkelijk om dan bij de mac van Heerenveen over te stappen of mensen bij mij in de auto te nemen
ik denk dat ik met ov ga, is voor mij 2 stations naar zwolle en blue sakura is ook wel goed aan te lopen of stukje met de bus