Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
goeie tip
Alles is al geboekt, kaartjes zijn ondertussen uitverkocht. Ik heb er zin in! 

Earth schreef:Ja 40-45 is erg indrukwekkend. Een kennis van mij speelt het komende half jaar mee.
Ik ga het komende jaar niet meedoen bij de vereniging met de Drie musketiers, maar ik ga de kleding doen. Erg leuk en ik heb er veel zin in.
En ik zou meedoen aan The Wall in Hengelo, maar ik was de afgelopen weken zo beroerd steeds dus ik had al zoveel gemist dat ik ermee ben gestopt. En ook voelde ik ook de klik niet zo, dus ik had ook niet de motivatie om er dan maar doorheen te drukken. Jammer, maar het is niet anders.

Muurp schreef:Ik was ook gister bij 40-45
Maar wat een indrukwekkende voorstelling, ik was een beetje bang voor een herhaling van Soldaat van Oranje (hate me, maar ik ben geen fan) maar dat was gelukkig zeker niet het geval! Echt waanzinnig gedaan, en ook het niveau van de cast is enorm hoog.

Muurp schreef:Ik was ook gister bij 40-45
Maar wat een indrukwekkende voorstelling, ik was een beetje bang voor een herhaling van Soldaat van Oranje (hate me, maar ik ben geen fan) maar dat was gelukkig zeker niet het geval! Echt waanzinnig gedaan, en ook het niveau van de cast is enorm hoog.
kosseh schreef:Muurp schreef:Ik was ook gister bij 40-45
Grappig. Ik vond het juist anders om. Vond 40-45 wat tegen vallen. SvO vond ik dan weer erg mooi! Al ben ik eigenlijk wel meer van de musicals waarbij ze met weinig decor een hele andere setting creëren enzo.