Bokkers die houden van musicals/theater?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JustMe8484

Re: Bokkers die houden van musicals/theater?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 23:06

Ik weet niet of ik Vajèn geweldig vind. Goed wel en ik hou van zo'n snik.
Milan vind ik echt fantastisch, die stem, love it.

Ik heb voorlopig niks op de planning staan wel soldaat in verzet geboekt voor volgend jaar april. Maar dat duurt nog erg lang.

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 02:21

Soldaat staat nu, met de eerste cast dus met Matteo, op Videoland.

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 09:09

Ja, Milan is geweldig, daar kan ik naar blijven luisteren.

Morgen ben ik alleen thuis, dan maar eens Soldaat van Oranje kijken! *\o/* goeie tip

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 18:30

Ik kon Vajen prima waarderen in Frozen. Geweldig vind ik een te groot woord. Maar The Greatest Showman ben ik echt fan van, dus een musical in Engeland hebben we er wel voor over! Met grote dank aan mijn broertje :) Alles is al geboekt, kaartjes zijn ondertussen uitverkocht. Ik heb er zin in!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-25 12:31

The greatest Showman zou ik inderdaad ook wel heel graag willen zien. Fantastisch lijkt me dat.

En top die tip over Soldaat op Videoland! Ik ben heel wat jaren terug er naartoe geweest en vond het zo indrukwekkend. Lijkt me wel heel tof om het nu nog eens te kunnen kijken zo via tv. Ga ik ook even onthouden.

Ik ben afgelopen maand naar Het geluk van Limburg geweest in Kerkrade. Ik ben als Zuid-Limburgse opgegroeid met verhalen van mijn opa's wie in de mijnen gewerkt hebben (ik woon zelf ook in een oude mijnwerkersbuurt) en het leeft nog steeds enorm hier. Ik kan het dus wel waarderen dat er dmv deze voorstelling een spotlight op komt te staan, waarin de geschiedenis van de mijnen hier naar voren komt en vooral laat zien wat de mensen hebben opgeofferd dag in, dag uit, om de rest van het land te voorzien van kolen. Ik vond het erg mooi gedaan allemaal, met alle achtergrond informatie wat erin verwerkt wordt (ook de invloed van de Duitsers tijdens de oorlog, enz). Indrukwekkend (met ook echte beelden van vroeger die op scherm werden afgespeeld tussendoor). Top cast.