En heel veel succes en plezier met klussen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brittjuh97 schreef:Gefeliciteerd met je huisje!! dat zal wel echt fijn zijn!!![]()
![]()
![]()
En heel veel succes en plezier met klussen
lieveli schreef:lovelyfiefy schreef:Iemand die nog een Oven of Combi verkoopt toevallig?
Ik zoek er 1
Ik heb een klein oventje uit het jaar 0, die mag je zo hebben. Ik woon bijna naast je en for the time being is het een prima ding.
lovelyfiefy schreef:Haha ja het begint er al steeds meer op te lijken!
De woonkamer is ook schoon nu
Morgen als het goed is me kledingkast met inhoud verhuizen (die moet helemaal uit elkaar en weer in elkaar, dus is wel een klusje)
Me bed hopelijk zaterdag , dus dan slaap ik er zaterdag![]()
![]()
Morgen als het goed is me kledingkast met inhoud verhuizen (die moet helemaal uit elkaar en weer in elkaar, dus is wel een klusje)
![]()
![]()
lovelyfiefy schreef:Mijn slaapkamer is af ja
Ik heb opzich wel lekker geslapen, werd alleen wakker van het uitgaansverkeer dat naar huis ging.
+ mensen die bij mijn onderburen moesten wezen en die het nodig vonden om op mijn bel te drukken![]()
O ja.. en die idioot die dacht dat hier 1 of andere Jelle woonde en de deur zowat ingebeukt heeft?![]()
Ik hoop dat dat niet elk weekend zo is
lovelyfiefy schreef:Mijn slaapkamer is af ja
Ik heb opzich wel lekker geslapen, werd alleen wakker van het uitgaansverkeer dat naar huis ging.
+ mensen die bij mijn onderburen moesten wezen en die het nodig vonden om op mijn bel te drukken![]()
O ja.. en die idioot die dacht dat hier 1 of andere Jelle woonde en de deur zowat ingebeukt heeft?![]()
Ik hoop dat dat niet elk weekend zo is