Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GarBel schreef:amkeVH schreef:er is niemand die langs eindhoven/denbosch/oss komt of wel?
Eindhoveen
Yonker schreef:Uhm ik kom uit Oss
Martine schreef:Depende schreef:Iedereen mag komen![]()
Je moet alleen wel van katten houden, anders kom je der niet in bij Murth.
Kijk ik mag sowieso al niet
Waar panda's kijken? Niet de 18e toch?
Lonneke2001 schreef:Animal schreef:Lonneke2001 schreef:Op HE ga ik niet in mn eentje naar de bokt stand hoor, ik durf nooit wat te zeggen![]()
Ook zo ongemakkelijk als je daar een half uur elkaar aan staat te staren zonder wat te zeggen
Dan app je me even vooraf! Zorg ik dat ik dan sowieso op de stand benMisschien kunnen we daar dan wel een kleine wvw meeting houden o.i.d.
Ik hoop dat je een kletser bent, want ik klap altijd dicht als ik iemand voor de eerste keer ontmoet en dan is het beter dat de ander wat tegen mij zegt anders dan vraag ik alleen hoe het gaat en of je al veel gezien hebt op horse event![]()
Banjer schreef:Citaat:Citaat:18 september
1. Murthul
2. Yonker
3. Cinderella
4. GUSTIxBILL
5. Depende
6. Gemske
7. Banjer (onder voorbehoud van de trein)
GarBel als ze magen vervoer regelt
Iedereen graag aanvullen die komt!!!!
We hebben minimaal 8 mensen nodig om te kunnen weerwolven.
Lijkt me verstandig dat iedereen wat te drinken/ te snacken meeneemt. En dat we dan eventueel smiddags bij Murth zijn en als het laat wordt een frietje halen. Mits Myrth het hier natuurlijk mee eens is
Ik neem een extra allergietabletje in, want ik ben allergisch voor katten...
Depende schreef:Martine schreef:
Nee moeten we nog op Lau wachten.
Ik kan anders wel je kattenschild zijn, dan houd ik ze bij je weg, jij wat extra allergiepilletjes.
Emmen is wel heel erg uit de richting, ik kom vanuit de kop van Drenthe (tussen Roden en Leek) kan je ook ergens anders naartoe komen nog?
Murthul schreef:Cinderella schreef:Myrth mag ik blijven slapen? Aaah toe?Dan gaan we disneyfilms kijken en ben ik heel gezellig.
Nou dat weet ik nog niet, dat zei je vorige keer ook en toen moest je huilen omdat ik bij je in bed ging slapen..