Is het misschien een idee om alvast een boodschappenlijstje te maken? Dan kunnen we die voor die tijd gewoon halen en meenemen. Scheelt daar weer veel gedoe.
Is niet zo'n gek idee. Maar wel kunnen ook potje doen in het huis en dan wat halen? Zal vast wel iets in de buurt ook zitten. Ik denk namelijk dat mijn kleine autootje al volgestouwd zit met troep van lotto, mij en de paardenspullen^^
Als er porjes gemaakt gaan worden, hoor ik dat graag van te voren. Ik heb nl nooit geld. Ik doe alles met de pin. Dan moet ik van te voren wel even pinnen.
Mag ook hoor. Maakt mij niet zoveel uit wanneer we de boodschapjes precies halen. Wat is er nodig. Thee koffie fris? Avondeten voor vrijdag en ontbijt voor zaterdag? Hoeveel personen zijn er dan precies al?
Goed bezig kvulden! Zijn er al plannen om vrijdag een ritje te maken? Dan kan ik misschien wel mee. Voor de rest moet ik even kijken of ik kan komen... mijn leven staat een beetje op zijn kop... Mijn man en ik gaan namelijk scheiden...gedoe dus.
Jeetje mina! Wat een scheidingen allemaal! Niet leuk, SureLee. Sterkte. Ik ben er vrijdag pas laat. Dus denk niet dat ik dan nog ga rijden. Maar een aantal dames zijn er wel al vroeg. Mss dat je daar kan aansluiten. Anders zaterdag of zondag natuurlijk van harte welkom!
Ach jeetje echt op zijn kop dus. Ik hoop alles gaat goed met je. Hoop dat je toch ook nog even kunt komen. Ik wilde wel optijd komen. Ik hoop van de anderen te horen wanneer zij vertrekken. Dan ga ik ook laden. En als het net gaat als maandag, dan ben ik zo op weg. maar het is zeker wel 1,5 uur rijden. Ik weet nog niet hoe het op de snel weg gaat en hoe hard ik daar rijdt met de trailer. Maar gewoon met de auto zou het een uur zijn.
Martje80
Geplaatst: 04-10-16 09:41
Zijn er nog plannen om de zaterdag iets te doen qua gezamenlijk eten ofzo? Voor de niet meegaanders haha. Ik ben er ook niet het hele weekend bij ivm vergelijkbare redenen als Sure_lee. Zou het wel leuk vinden om een middag/ avond te komen. Heb een spiegelreflexcamera dus wil wel een dagje meeste fiets ( mits die daar is) om jullie vast te leggen
Weet niet of jullie inmiddels een groepsapp hebben? Lotte heeft denk ik mijn nr. Anders pb maar voor mijn nr. Spreekt makkelijker af
Caily
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-16 09:51
Och wat een narigheid dames, het lijkt haast besmettelijk heel veel sterkte!
Voor vrijdag moeten we even kijken wat handig is, pauline en ik zijn er sowieso eind vd ochtend, maar er moeten ook boodschappen gehaald worden. Maar samen rijden is zeker leuk dus als het kan allebei.
In principe was za-avond samen eten de bedoeling tamara, maar jij bent de eerste die vrij zeker wilt komen. Verder hebben we nog geen planning voor wanneer precies te rijden, dus kunnen we aanpassen. Foto's is absoluut leuk! Ik weet alleen niet waar overal fietspaden langs liggen, sowieso is dat gedeelte vh veld me niet helemaal bekend omdat het verbouwd is nadat ik verhuisd ben. Maar bij de sterrenwacht is het sowieso mooi, en daar loopt fietspad, zelfs nog picknickplaats etc dat is niet heel ver van het park ook.